Iranian Agriculture News Agency

محمدرحیم نوروزیان :

ارسال پیامک FATF به نمایندگان مجلس از مشهد

محمد رحیم نوروزیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: عضو سابق شورای شهر مشهد و دوستان وی بطور آشکار گفته‌اند برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیامک ارسال کرده‌اند.

ارسال پیامک FATF به نمایندگان مجلس از مشهد

به گزارش ایانا؛ محمدرحیم نوروزیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خلیل موحد و دوستانش که در حسینیه قرآن و عترت مشهد فعالیت دارند مدعی هستند پیامک‌ها تهدیدآمیز نبوده و ارسال آنها تنها برای اطلاع رسانی و امر به معروف و نهی از منکر نمایندگان مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است. 
وی ادامه داد: پیشتر، این افراد بطور آشکار در فضای مجازی موضوع ارسال پیامک به نمایندگان مجلس را اعلام کرده بودند و این اقدام کار پوشیده‌ای نبوده است. اگر این اقدامات مجرمانه بود دستگاه قضایی با آنان برخورد می کرد بنابراین ارسال پیامک‌ها از نظر دستگاه قضایی جرم نبوده است. 
معاون استاندار خراسان رضوی همچنین به ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز از مشهد برای نمایندگان مجلس اشاره و بیان کرد: این نوع پیامک‌ها به صورت تهدیدآمیز، ناشناس و پنهان ارسال شده بودند. تیر ماه امسال یک خانم که از مشهد آنها را برای نمایندگان ارسال می‌کرد شناسایی، احضار و با وی صحبت شد. 
وی گفت: دستگاه‌های امنینی پیگیری لازم را در این مورد انجام داده‌اند. این دو موضوع درباره ارسال پیامک به نمایندگان با یکدیگر متفاوت هستند. 
خرداد گذشته یکی از نمایندگان طی تذکری با استناد به ماده 149 آیین ‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفته بود: بمبارانی از پیامک‌های تهدیدآمیز را از سوی افراد ذینفع و گروه‌های مختلف بر روی گوشی‌های تلفن همراه نمایندگان برای تغییر رأی آنها نسبت به لوایح مختلف شاهد هستیم. 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید