Iranian Agriculture News Agency

سری آ - ایتالیا

میلان روی نوار پیروزی با پاسهای طلایی سوسو

میلان دومین پیروزی پیاپی خود در سری آ را کسب کردو در دیداری خانگی از هفته هشتم سری آ موفق شد با نتیجه 3-1 کیه وو را شکست بدهد.

میلان روی نوار پیروزی با پاسهای طلایی سوسو

شاگردان گتوزو که در هفته های اخیر روی دور پیروزی قرار گرفته‌اند، در دیدار امروز کاملا برتر از کیهوو بودند و در نهایت به یک پیروزی پرگل دست پیدا کردند.

حملات میلان در دقیقه 27 نتیجه داد و این تیم توانست قفل دروازه کیه‌وو را باز کند. روی یک ارسال به محوطه جریمه، توپ با اشتباه مدافعین به سوسو رسید و پاس در عرض او را ایگواین با یک ضربه راحت، تبدیل به گل کرد.

 شاگردان گتوزو بعد از این گل حملات خود را ادامه دادند و 7 دقیقه بعد به گل دوم رسیدند. این بار هم سوسو با یک پاس عمقی هوشمندانه ایگواین را با سورنتینو تک به تک کرد تا او با یک ضربه دقیق، کار را تمام کند. نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم میلان هجومی آغاز کرد و در دقیقه 56 به گل سوم رسید. باز هم سوسو بود که در نقش گلساز ظاهر شد و پاس او به پشت محوطه جریمه را بوناونتورا با یک شوت تماشایی، تبدیل به گل سوم کرد.

Report_2

تیم میهمان که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و در دقیقه 63 توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. روی اشتباه مدافعان میلان، پلیسیه پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک شوت سرکش، توانست اختلاف را به دو گل کاهش بدهد.

بعد از این گل بار دیگر میلانی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقایق پایانی کاملا بر بازی مسلط بودند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 3-1 به سود میزبان به پایان رسید.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید