Iranian Agriculture News Agency

لیگ برتر - انگلیس

تساوی لیورپول و سیتی در روز آتش‌بازی آرسنال

آرسنال در ادامه نتایج خوبش در هفته‌های اخیر، موفق شد در لیگ برتر به ششمین برد پیاپی در خانه فولام برسد. دیدار حساس تیم‌های لیورپول و منچسترسیتی هم در آنفیلد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تساوی لیورپول و سیتی در روز آتش‌بازی آرسنال

در نخستین بازی از مسابقات هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، فولام در ورزشگاه خانگی خود، کریون کاتج از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران میزبان آرسنال بود که این دیدار در نهایت با برتری ۵-۱ آرسنال به پایان رسید.

گل اول این مسابقه را لاکازت در دقیقه ۲۹ به ثمر رساند. فولام قبل از پایان نیمه اول و در دقیقه ۴۴ توسط مهاجم آلمانی خود شورله به گل تساوی رسید تا شاگردان اسلاویشا یوکانوویچ بازنده به رختکن نروند.

skysports-alexandre-lacazette_4446139

آرسنال در دقیقه ۴۹ به گل دوم رسید. توپ سرگردان در زمین فولام با ضربه سر ولبک در نزدیکی های محوطه جریمه به لاکازت رسید تا او بی درنگ با یک شوت گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه فولام کند.

شاگردان اونای امری در دقیقه ۶۸ و روی یک کار تیمی کم نظیر گل سوم را هم با ضربه تماشایی پشت پای آرون رمزی که تنها چند ثانیه قبل به میدان آمده بود، زدند.

01343151

اوبامیانگ مهاجم گابنی آرسنال کد در نیمه دوم به بازی آمده بود گل چهارم را در دقیقه ۷۹ به ثمر رساند.
01343085
اوبامیانگ در نخستین دقیقه از وقت‌های اضافی مسابقه گل پنجم را هم زد. توپچی ها با کسب این برد ۱۸ امتیازی شدند و موقتا به رده سوم جدول صعود کردند. فولام نیز با این شکست در همان امتیاز ۵ باقی ماند تا در رده هفدهم، تنها یک رده تا منطقه خطر فاصله داشته باشد.
01343142
در آخرین مسابقه هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، لیورپول و منچسترسیتی روز یکشنبه در آنفیلد به مصاف هم رفتند. بازی اگرچه در ۱۵ دقیقه ابتدایی سریع بود ولی به مرور از سرعت بازی کم شد تا حدی که دو تیم بدون آن که حتی یک شوت درون چارچوب داشته باشند به رختکن رفتند.

نیمه دوم نیز تفاوت چندانی نداشت و هیچ‌یک از دو تیم نتوانستند در خلق موقعیت موفق عمل کنند.

خطای فن دایک در دقیقه ۸۵ روی سانه، سیتی را صاحب بهترین فرصت برای پیروزی کرد، ریاض محرز

پشت توپ ایستاد ولی ضربه اش را به آسمان فرستاد تا بهترین موقعیت کل بازی به همین سادگی از دست برود.

01343223

01343224

به این ترتیب دو تیم امتیازات را تقسیم کردند و حالا در لیگ برتر، سه تیم ۲۰ امتیازی حضور دارند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید