Iranian Agriculture News Agency

با حضور مسئولان؛

بررسی وضعیت اجرای طرح‌های کاداستر و رفع تداخل در زنجان

مدیر کل ترافیک استانداری زنجان اظهار کرد: اجرا و به نتیجه رساندن کار زیربنایی ممکن است زمان بر باشد اما اثرات آن ماندگارخواهد بود.

بررسی وضعیت اجرای طرح‌های کاداستر و رفع تداخل در زنجان

با هدف بررسی وضعیت اجرای طرح جامع حدنگاری (کاداستر) اراضی کشاورزی و ماده 54 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر (رفع تداخلات) روز شنبه 14 مهر ماه جاری جلسه ای با حضور نیازی، مدیر کل دفترفنی، امورعمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری زنجان، خداوردی، معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، توسلیان، مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیر امور اراضی سازمان در محل سالن جلسات مدیریت امور اراضی برگزار شد.

مدیر کل دفترفنی، امورعمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری زنجان در این جلسه اظهار داشت: اجرا و به نتیجه رساندن کار زیربنایی ممکن است زمان بر باشد اما اثرات آن ماندگارخواهد بود.

نیازی ضمن تشکر و قدردانی از ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان به سبب تشکیل مجموعه مهندسی قوی در مدیریت امور اراضی سازمان، برای حمایت های همه جانبه جهت پیشبرد سریع تر و موفق آمیز طرح های کاداستر و رفع تداخل اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است، مدیر کل دفترفنی، امورعمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری  و هئیت همراه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان بعد از اتمام جلسه از اداره ساماندهی، مهندسی و حدنگاری مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان بازدید کردند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید