Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان چای کشور خبر داد

امضای تفاهم‌نامه صندوق بیمه کشاورزان، صندوق حمایت از صنعت چای و سازمان چای

ایانا-کشاورزی: تفاهم‌نامه ۸ ماده‌ای به امضای رئیس سازمان چای کشور، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور و نائب رئیس هیات مدیره صندوق چای رسید.

امضای تفاهم‌نامه صندوق بیمه کشاورزان، صندوق حمایت از صنعت چای و سازمان چای

رئیس سازمان چای کشور، از امضای تفاهم‌نامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور و سازمان چای کشور خبر داد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان چای کشور، این تفاهم‌نامه در راستای اصل بیست و نهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و تحقق اهداف و برنامه‌های دولت در خصوص تعمیم و گسترش نظام تامین اجتماعی در حمایت از اقشار زحمتکش جامعه به ویژه چایکاران و به منظور برخورداری از مزایا و تعهدات بلندمدت بیمه‌های اجتماعی در خصوص بازنشستگی، پیری، از کار افتادگی کلی و بازماندگان جهت بهره‌مندی کلیه چایکاران منعقد شد.

او اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مشترک، گام مثبتی در جهت توسعه و گسترش عدالت اجتماعی برداشته شود.

گفتنی است؛ این تفاهم‌نامه ۸ ماده‌ای به امضای رئیس سازمان چای کشور، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور و نائب رئیس هیات مدیره صندوق چای رسید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید