Iranian Agriculture News Agency

پیام رئیس جهادکشاورزی استان قزوین بمناسب روز دامپزشکی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین 14 مهر ماه روز دامپزشکی را تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

پیام رئیس جهادکشاورزی استان قزوین بمناسب روز دامپزشکی

به گزارش خبرنگار ایانا در قزوین، فاطمه خمسه در این پیام آورده است: سلامت، بهداشت و امنیت غذایی مقوله مهم و اساسی در زندگی جوامع بشری است و امروزه بخش عمده‌ای از غذای انسانها از طریق دام و فرآورده‌های دامی تأمین می‌شود.

خمسه اظهار کرد: رعایت اصول بهداشتی و ایجاد امنیت و سلامت تغذیه از شاخصه‌های بسیار مهم در هر جوامعی است، روز دامپزشکی فرصت مغتنمی است که عموم مردم از دامنه بی‌کران، تنوع خدمات و گستره وسیع فعالیتهای دامپزشکی بیشتر از پیش آگاهی یابند.

خمسه تصریح کرد: بی‌تردید؛ دامپزشکی در بهداشت عمومی و ارتقاء سلامت  جامعه نقش بسزایی دارد زیرا دامپزشکان علاوه بر تلاش موثر در جهت کاهش آلام حیوانات در حوزه پیشگیری از وقوع بیماریهای مشترک بین انسان و دام در صف اول مسئولیت قرار دارند و تأثیر دانش و آگاهی آنان در عرصه سلامت و امنیت غذایی بر هیچ کسی پوشیده نیست.

در پایان؛ رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین ضمن تبریک و گرامیداشت این روز پرخیر و برکت به همه تلاشگران و دست اندرکاران این حرفه مقدس، از تلاش و خدمات ارزشمند  همه دامپزشکان، مدیران و کارکنان  شریف این حوزه که با امکانات محدود در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید