Iranian Agriculture News Agency

منوچهر جمالی در نطق میان دستور :

در شرایط کنونی همدلی بین مردم و مسئولین لازم است

نماینده مردم رودبار گفت: برخی دارای چندین شغل هستند و بدون این که گرفتاری مردم را لمس کرده باشند از مردم انتظار ریاضت آنچنانی دارند.

در شرایط  کنونی همدلی بین مردم و مسئولین لازم است

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایانا، منوچهر جمالی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: از پاسخ قاطعانه سپاه پاسداران انقلاب  اسلامی تشکر می‌کنم.

او افزود: در شرایط سخت کنونی حفظ همدلی بین مردم و مسئولین لازم است. مسئولین باید به صورت موثر در راستای ایجاد امید و ایجاد رفاه برای مردم وارد میدان شوند. مردم با کمبود دست و پنجه نرم می‌کنند ولی از پای در نمی‌آیند. آنها از بی عدالتی عصبانی هستند و آن را نمی‌پذیرند و توقع دارند مسئولین کنار آنها باشند. ایجاد یاس و ناامیدی از سوی هر شخص یا هر نهادی غیر قابل پذیرش است.

جمالی بر کنترل نظات بر بازار کالاهای ضروری، برخورد جدی با متخلفین در هر رده و جایگاهی، اقدام عاجل در راستای معرفی هر چه زودتر وزرای وزارت خانه‌ها که با سرپرست اداره می‌شوند و موضوع اشتغال تاکید کرد.

نماینده مردم رودبار تاکید کرد: مقام معظم رهبری و مسئولین دلسوز در خصوص اشتغال جوانان دغدغه دارند. جوانان ما با مدرک تحصیلی در حوزه اشتغال دارای مشکل هستند و آن وقت چرا باید برخی با داشتن چند شغل بدون این که گرفتاری مردم را تجربه و لمس کرده باشند از مردم انتظار ریاضت آن چنانی را داشته باشند. مردم می‌توانند گرسنگی را تحمل کنند و مانند دفاع مقدس حتی از جان خود بگذرند اما به شرط آن که تبعیض وجود نداشته باشد و مردم و مسئولین در سختی‌ها کنار هم باشند. متاسفانه زندگی مردم، کارگران، زنان سرپرست خانواده و بازنشستگان  سخت است. رئیس جمهور و دولت باید در جهت رفع مشکلات اقدام کند.

او در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود بیان کرد: متاسفانه هنوز شاخص‌های حوزه انتخابیه من از شاخص‌های استاندارد فاصله دارد با توجه به پتانسیل قوی رودبار و سدهای آب شرب و جاذبه‌های گردشگری یکی از بالاترین نرخ‌های بیکاری را کشور  داریم. زیتون این شهر نیز به دلیل بی توجهی‌ها دچار آفت شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید