Iranian Agriculture News Agency

معاون تربیت و آموزش ناجا:

پلیس ورزش و ناشنوایان تشکیل می‌شود

معاون تربیت و آموزش ناجا با اشاره به لزوم افزایش تعاملات بین وزارت ورزش و جوانان با نیروی انتظامی از شکل گیری پلیس ورزش، پلیس ناشنوایان و پلیس توریسم در سراسر کشور خبر داد.

پلیس ورزش و ناشنوایان تشکیل می‌شود

به گزارش ایانا،  ​سردار امیرحسین یاوری در حاشیه دیداری که با معاون ورزش حرفهای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان در دفتر معاونت تربیت و آموزش ناجا برگزار شد، اظهار داشت: به مناسبت نزدیک شدن به ایام هفته ناجا بین معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان و معاونت تربیت و آموزش ناجا جلسه ای برگزار شد که افزایش تعاملات یکدیگر و همچنین استفاده از ظرفیت های دو جانبه برای ارتقاء مهارت افزایی کارکنان پلیس را می توان از مهمترین اهداف آن برشمرد.

معاون تربیت و آموزش ناجا افزود: در این جلسه معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان پیرامون موضوعاتی در ارتباط با پیگیری مسابقات مهارتی پلیس ایران و همچنین راهکارهایی برای برند سازی آن گفت و گو شد. در این جلسه قول همکاری از ظرفیت های یکدیگر برای بین المللی شدن این مسابقات مهارتی پلیس داده شد.

این مقام عالی انتظامی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی پلیس، با بیان اینکه تشکیل پلیس ورزش، پلیس ناشنوایان و پلیس توریسم از ضروریاتی است که در معاونت تربیت و آموزش ناجا در دستور کار قرار دارد، گفت: مراحل  اولیه در این زمینه فراهم شده و حتی در یکی - دو استان به صورت آزمایشی اجرا و شکل گیری آنها در حال بررسی است.

سردار یاوری در خاتمه افزود: یکی از اهداف اصلی جلسه امروز فراهم شدن بستر لازم برای افزایش تعاملات بین وزارت ورزش و جوانان و معاونت تربیت و آموزش ناجا در راستای ارتقاء مهارت افزایی کارکنان و استفاده بهینه از ظرفیت های یکدیگر بود

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید