Iranian Agriculture News Agency

استاندار تهران در افتتاح طرح 102هکتاری آبیاری تحت فشار شهرستان تهران:

تلاش مسئولان باید بر تداوم تولید باشد

استاندار تهران در سفر به شهرستان تهران ضمن بازدید از مجموعه کشت و صنعت جماران، سیستم آبیاری تحت فشار ۱۰۲ هکتاری گلخانه صیفی جات این مجتمع را افتتاح کرد.

تلاش مسئولان باید بر تداوم تولید باشد

به گزارش خبرنگار ایانا از استان تهران، مقیمی استاندار تهران به همراه معاونان و  مدیران استانی برای بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی تهران به این شهرستان سفر کرد.

مقیمی با حضور در کشت و صنعت جماران سیستم آبیاری تحت فشار ۱۰۲ هکتاری گلخانه صیفی جات این مجتمع را با اعتبار ۹۴۳۵ میلیون ریالی افتتاح کرد که ۷۱۴۰ میلیون ریال از این میزان کمک بلاعوض دولت بوده است.

وی هم چنین سیستم آبیاری تحت فشار مزرعه ۵ هکتاری گل محمدی را با اعتبار ۵۳میلیون تومانی مورد بازدید قرار داد.

برآورد سالانه تولید این مزرعه که در اردیبهشت سال آینده برداشت می شود، ۲۰ تن گل محمدی است.

مقیمی در پایان بازدید از پروژه ها در جلسه ای که باهدف بررسی مشکلات تولیدکنندگان برگزارشد، با تاکید بر این که دستگاه های دولتی برای رفع مشکلات سرمایه گذاران و تولیدکنندگان همکاری کنند و به آنان انگیزه ادامه فعالیت دهند، گفت: مسئولان باید در خدمت تولید باشند و تمام تلاش ما باید این باشد که تولید متوقف نشده و چرخ تولید بچرخد.

وی با بیان اینکه فعالیت های اقتصادی سرمایه گذاران بخش خصوصی باعث رونق اقتصادی کشور و افزایش اشتغال می شود افزود: دستگاه های اجرایی باید به منافع بلند بیندیشند و به سرمایه گذاران فرصت دهند تا طرح های خود را به بازدهی برسانند.

استاندار تهران ادامه داد: پس از آغاز بازدهی طرح های سرمایه گذاری، سرمایه گذاران می توانند تعهد خود را نسبت به شهرداری، ادارات مالیات، آب و برق و سایر نهادهای اجرایی بپردازند.

بازدید از پروژه در دست احداث هتل 5ستاره، شرکت کروز و شرکت بهنوش و گفتگو با تولیدکنندگان و صنعتگران شهرستان تهران در مورد مسائل و مشکلات آنان از دیگر برنامه های استاندار تهران در سفر یک روزه خود به شهرستان تهران بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید