Iranian Agriculture News Agency

رئیس اتاق مشترک انگلیس و ایران:

انگلیس نیازهای دارویی ایران را تامین می‌کند

رئیس اتاق مشترک انگلیس و ایران که به همراه سفیر این کشور در تهران با رئیس اتاق ایران ملاقات می‌کرد، مهم‌ترین مسئله در تداوم همکاری‌های دو طرف را منابع مالی و حفظ روابط بانکی دوجانبه دانست و تصریح کرد: دولت انگلیس در پی کانالی است که از طریق آن بتواند مناسبات بانکی خود را با ایران ادامه دهد.

انگلیس نیازهای دارویی ایران را تامین می‌کند

به گزارش ایانا، لرد نورمن لامونت،  افزود: در هر صورت ایران و بازارهای اطراف این کشور برای دولت انگلیس اهمیت بالایی دارد و امیدواریم بتوانیم در این بازارها حضور مؤثری داشته باشیم.

وی تأکید کرد: خیلی ناگوار است که به دلیل مسائل سیاسی مردم یک کشور از دریافت نیازهای دارویی و بهداشتی محروم شوند. بنابراین انگلیس در تلاش است به همکاری‌های خود با ایران در حوزه‌های دارو و سلامت ادامه دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق بازرگانی ایران، علی‌نقی خاموشی، رئیس اتاق مشترک ایران و انگلستان نیز با بیان این مطلب که متأسفانه مسائل اقتصادی متأثر از موضوعات سیاسی است، تأکید کرد: در منطقه خاورمیانه هیچ کشوری مانند ایران آمادگی لازم برای همکاری با انگلیس را ندارد.

این فعال اقتصادی نیز بهترین راه برای همکاری بین دو کشور را استفاده از ظرفیت واحدهای کوچک و متوسط دانست و خواستار اعزام و پذیرش هیات های اقتصادی به همت اتاق‌های مشترک شد

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید