Iranian Agriculture News Agency

سلامت خاک سریال می‌شود

سازندگان این سریال معتقدند با به اشتراک گذاشتن تجربیات کشاورزان موفق می‌توانند به سلامت خاک کمک کنند

«داستان‌هایی از خاک» نام سریال آموزشی جدیدی درباره سلامت خاک است که تیم هامریک٬ مجری پادکست آینده کشاورزی یا Future of Agriculture به همراه کمپانی فناوری کشاورزی Cool Planet آن را بسازد. در این سریال آنها به سراسر آمریکا سفر می‌کنند تا با کشاورزان٬ مزرعه‌داران و محققان درباره شیوه‌های مدیریتی سلامت خاک٬ نوآوری و واقعیت‌های زمین صحبت کنند.

سلامت خاک سریال می‌شود

به گزارش ایانا به نقل از ای‌جی‌دیلی٬ تیم هامریک٬ مدیر عامل شرکت آینده کشاورزی و مجری برنامه پادکست آن می‌گوید: «سلامت خاک به معنای واقعی ریشه و بنیان سیستم کشاورزی و تهیه مواد غذایی در آمریکاست. اطلاعات بسیاری درباره سلامت خاک منتشر می‌شود که یا بسیار فنی هستند یا کلی. به همین دلیل است که اهمیت آن در زندگی روزمره ما به درستی جا نیافتاده؛ از کشت بذر در مزرعه گرفته تا غذایی که سر سفره خانواده‌ها آورده می‌شود که در نهایت امنیت غذایی را تامین می‌کند. «داستان‌هایی از خاک» حاصل همکاری است که امیدواریم بتوانیم معنای واقعی سلامت خاک را از طریق مصاحبه و بیان دیدگاه‌های افرادی که هر روز با آن سر و کار دارند بیان کنیم و داستان‌های موفقیت‌آمیز آن‌ها را به اشتراک بگذاریم».

در این سریال اطلاعاتی مربوط به وب‌سایت‌ها٬ ویدیو‌ها٬ پادکست‌ها و وبلاگ‌هایی نشان داده می‌شود که داستان‌هایی از نوآوری و تجربیات متخصصان پیشرو در خاک و پیشنهادهای کاربردی برای بهینه‌سازی سلامت خاک داشته باشد.

در این سریال همچنین با افراد مختلفی مصاحبه می‌شود. مثلا جان هیرمان٬ کشاورز مبتکر که در مزرعه‌اش از تیلر شخم‌زنی استفاده نمی‌کند. جیم لور٬ مدیر عامل Cool Planet می‌گوید: «ما شرکتی هستیم که وقت خود را در اختیار علم و تکنولوژی سلامت خاک قرار داده‌ایم و به شدت معتقدیم بهترین ایده‌ها و راه‌حل‌هایی که بازار را به جلو پیش می‌برند متعلق به کشاورزان و دیگر افرادی است که در زمین کار می‌کنند. خوشحالیم که با شرکت آینده کشاورزی همکاری می‌کنیم تا بیشتر درباره سلامت خاک اطلاع‌رسانی کنیم. از این طریق می‌توانیم از متخصصان این کشور یاد بگیریم و خاک کشور را توسعه دهیم».  

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید