Iranian Agriculture News Agency

یلدا قشقایی در گفت وگو با ایانا مطرح کرد:

«مثل من، مثل تو»،ادای دینی به مردم خوزستان

تغییر در ساعت اجرای نمایش

طراح و نویسنده و کارگردان و تنها بازیگر «مثل من، مثل تو» از تغییر در ساعت اجرای آن خبر داد.

 «مثل من، مثل تو»،ادای دینی به مردم خوزستان

 

یلدا قشقایی در گفت وگو با ایانا اعلام کرد: نمایش «مثل من، مثل تو» از یکم مهر ساعت 19:15 روی صحنه رفته، اما در همان آغاز اجرا به دلایلی ساعت اجرا به ساعت ۱۹ تغییر پیدا کرد.این نمایش در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه می‌رود.

او افزود: در یکی از تابلوهای این نمایش از زبان کاراکتر اصلی می شنویم: «مو یه جنگزده ام...همه بچگیام تو جنگ گذشت... ولی چرا سهم کوکای مو از جنگ فقط بیکاری وبی پولی و ریزگرد و بی آبیه؟». به نظرم این نمایش با توجه به حوادث تروریستی اخیر می تواند ادای دینی به مردم خوزستان باشد.

مثل من، مثل تو

این اثر نمایشی تلفیقی از نمایش و مستند است که حائز دیپلم افتخار بازیگری در جشنواره تک اهواز شده شد و با ساختاری نو و با تلفیق با فیلم مستند «ن بی‌دردسر» که جایزه بهترین مستند را در جشنواره بلک فیلم برلین گرفت، تلفیق‌شده و تابلوهایی از شرح‌حال و روزگار اقشار مختلف جامعه را روی صحنه می‌برد.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به نویسنده و کارگردان بخش مستند: یلدا قشقایی، تصویربرداران بخش مستند: بایرام فضلی، محمد سلیمی، صدابردار بخش مستند: مهرداد دادگری، دستیار کارگردان: بهزاد اطاعتی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: صادق سیادت، عکاس: مبینا ستوده نیا، گرافیک: امیرحسین جعفری، منشی صحنه: مهسا کوچک، مدیر صحنه: نیکی نیک‌خواه اشاره کرد.

مثل من، مثل تو

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید