Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل دفتر امور روستایی فارس اعلام کرد:

پرداخت ۳۸۰میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی در مناطق روستایی

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری فارس، از پرداخت بیش از ۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه اشتغال در مناطق روستایی استان خبر داد.

پرداخت ۳۸۰میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی در مناطق روستایی

به گزارش خبرنگار ایانا درشیراز، سید کمال پاک فطرت گفت: در سال گذشته 88 طرح به بانک سینا معرفی شده که از این تعداد 52 مورد به مبلغ 380 میلیارد ریال به مرحله انعقاد قرارداد رسیده و پرداخت تسهیلات دیگر طرح‌های مصوب در دست اقدام است.

پاک فطرت افزود: با توجه به اینکه جذب 100 درصدی تسهیلات باعث افزایش سهم استان و مشوق‌های در نظر گرفته شده خواهد شد، باید فرمانداران با رویکرد تخصیص تسهیلات به طرح‌های اشتغال زا و نوآورانه و اولویت تکمیل زنجیره تولید اقدام کرده و با جدیت و تلاش مضاعف این موضوع را پیگیری کنند.

پاک‌فطرت بیان کرد: فارس با جذب اعتبارات سال‌های95و 96، اشتغال‌زایی مستقیم  برای  614 نفر ایجاد کرد و سهم این استان در سال 97 مبلغ 250 میلیارد ریال بوده که به بانک سینا تخصیص یافته است به همین منظور دستگاه‌های اجرایی مؤظف شدند تا 10مهر ماه نسبت به معرفی طرح‌های خود به کمیته فنی اشتغال و واحد سرمایه‌گذاری این اداره کل اقدام کنند.

او گفت: نتیجه عینی این اقدامات علاوه بر افزایش درآمد روستائیان، افزایش رشد جمعیت روستایی در فارس بوده و این در حالی است که در سطح کشور جمعیت روستایی کاهش یافته است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید