Iranian Agriculture News Agency

معاون تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین

گندمکاران استان اطلاعات خود را در سامانه پهنه بندی ثبت کنند

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت : کشاورزان و گندمکاران استان برای سهولت در تحویل محصول سال زراعی آینده مشخصات شناسنامه ای خود را در سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی ثبت کنند.

گندمکاران استان اطلاعات خود را در سامانه پهنه بندی  ثبت کنند

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین مجید اسماعیلی  افزود: این طرح به جهت سهولت در تحویل گندم تولیدی کشاورزان  در سال  زراعی آینده  انجام  می شود تا در زمان برداشت و تحویل  مراکز خرید از طریق  این سامانه براحتی بتوانند محصول کشاورزان را تحویل گیرند.

وی افزود : در این طرح کشاورزان با مراجعه  به مراکز جهاد کشاورزی  در سراسر استان اطلاعات شناسنامه ای و مشخصات مزرعه خود را وارد سیستم کرده تا در آینده  بتوان از طریق  این سامانه به کشاورزان خدمت رسانی کرد .

اسماعیلی در ادامه به برنامه کشت محصول گندم در سال زراعی جدید اشاره کرد و گفت : در سال زراعی آینده بیش از 137 هزار هکتارازاراضی کشاورزی استان به زیر کشت محصول گندم خواهد رفت .

 معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین اضافه کرد : از این میزان اراضی پیش بینی شده برای کشت گندم  در استان بیش از46 هزارهکتار به زیر کشت گندم آبی و91 هزار هکتار به زیر کشت گندم دیم خواهد رفت .

وی از کشاورزان خواست با توجه شرایط جوی اراضی کشاورزی خود را برای کشت محصول پاییزه آماده کنند .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید