Iranian Agriculture News Agency

رئیس پلیس راهور استان مازندران اعلام کرد:

ثبت 272 میلیون تردد در جاده‌های شمالی

۶ درصد تردد کل کشور در راه‌های استان مازندران است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، از ثبت بیش از 272 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان در 5 ماهه نخست امسال خبر داد.

ثبت 272 میلیون تردد در جاده‌های شمالی

 

به گزارش ایانا، سرهنگ"علیرضا قدمیدر گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی پلیس، ضمن اعلام این موضوع ادامه داد : با توجه به روزهای پایانی تابستان و همچنین برگزاری مراسم‌ های عزاداری اباعبدالله‌الحسین طی روزهای گذشته شاهد ترافیک سنگینی در محورهای مازندران بودیم. در حال حاضر با توجه به شروع فصل پاییز و بازگشایی مدارس وضعیت تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌ صورت عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران، اضافه کرد: با وجود اینکه امسال ترددهای تابستانی در محورهای استان از رشد 2 درصدی برخوردار بود اما شاهد کاهش 13 درصدی حوادث رانندگی منجر به فوت و کاهش 12 درصد کشته شدگان حوادث رانندگی طی 6 ماهه نخست سال در محورهای مواصلاتی استان بوده ایم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به ثبت بیش از 272 میلیون تردد خودرو در سطح جاده های استان در 5 ماهه نخست امسال که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 8 درصدی داشته، افزود: استان مازندران از لحاظ میزان تردد که 6 درصد تردد کشور را دارد در جایگاه سوم قرار دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید