Iranian Agriculture News Agency

به کارگردانی رضا گوران

فیلم سینمایى «سرکوب» کلید خورد

فیلم سینمایى «سرکوب» به کارگردانی رضا گوران کلید خورد.

فیلم سینمایى «سرکوب» کلید خورد

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایى «سرکوب» اولین ساخته سینمایى رضا گوران که سال‌ها در تئاتر موفقیت‌هاى زیادى را پشت سر گذاشته است و جوایز بیشمارى در کارنامه خود دارد، در لوکیشنى در خیابان ایتالیا به تهیه‌کنندگى حبیب اسماعیلى کلید خورد.
.
گوران که پیش‌تر در تئاتر کارگردانی آثارى چون «یرما»، «داستان یک پلکان»، «ابرهای پشت حنجره»، «مرداب روی بام» و «شب آوازهایش را می‌خواند» و... را برعهده داشته، حالا با نوشتن قصه‌اى زنانه به سراغ واکاوى چند نسل در یک خانواده رفته است.
.
نکته جالب اینکه سازندگان در اولین روز از فیلمبرداری با دعوت از پیشکسوتان و زحمتکشان سینما از جمله غلام ژاپنی، حسن فردین، اعلا میرطالبی، مجید علیزاده، و... که بیش از ۴۰ سال در سینما مشغول فعالیت هستند، طی مراسمی تقدیر به عمل آوردند.
.
در خلاصه این فیلم اجتماعی با متنی از رضا گوران آمده است: یه کارى کرد وفادارى بشه عادت همه‌مون حالا همه‌مون وفاداریم اما اونى که بهش وفاداریم خیلى وقته که مرده... .
.
باران کوثرى، سارا بهرامى، الهام کردا، پردیس احمدیه و رویا افشار بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینى می‌کنند. این فیلم چند بازیگر دیگر نیز خواهد داشت که قرار است در فواصل کار به پروژه اضافه شوند.
.
محمدصادق رنجکشان نیز به عنوان سرمایه‌گذار در این پروژه سینمایى حضور دارد. از دیگر عوامل پشت صحنه «سرکوب» می‌توان به: على تبریزى مدیر فیلمبردارى، سیدمهدى موسوى طراح صحنه، عباس عباسى طراح گریم، ملودى اسماعیلى طراح لباس، امین میرشکارى مدیر صدابردارى، محمدرضا کشمیرى دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، داود محمدی سیف‌الدین نورپرداز، عاطف امیری اپراتور استدی کم، رضا نوروزى مدیر تولید و فائزه گرکانى منشى صحنه اشاره کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید