Iranian Agriculture News Agency

معرفی مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم مقاومت

دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت طی حکمی یزدان عشیری از مدیران سینمایی و رسانه ایی کشور را برای مدیریت روابط عمومی و ارتباطات رسانه ای پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت انتخاب کرد.

معرفی مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم مقاومت

 

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی جشنواره،  متن حکم وی به این شرح است:

جناب آقای یزدان عشیری

نظر به دانش- تجربه، شایستگی، توانمندی و نگاه حرفه‌ای جنابعالی به حوزه روابط عمومی، مناسبات اجتماعی و ارتباطات رسانه ای؛ شما را به سمت مدیر روابط عمومی پانزدهمین جشنواره بین الملی فیلم مقاومت منصوب می نمایم.

امیدوارم با توجه به اهمیت ملی و بین المللی این رویداد سینمایی و حساسیت های منطقه ای و جهانی که نسبت به موضوع مقاومت وجود دارد بتوانید با عزمی جهادی و با بهره گیری از تجارب ارزشمند شاهد رشد و شکوفایی شایسته جشنواره مقاومت باشیم. به یقین برگزاری تاثیرگذار این حرکت ریشه‌دار و جریان ساز سینمای ایران به عنوان شاخص ترین جشنواره سینمایی انقلاب اسلامی می‌تواند در رشد و ارتقای فرهنگ و هنر متعالی این مرز و بوم نقشی اساسی و راهبردی ایفا نماید.

از خداوند بزرگ موفقیت و سربلندی شما را در مسیر تحقق اهداف بلند این رویداد فرهنگی و سینمایی خواستارم .

یزدان عشیری از چهره های شناخته شده عرصه فرهنگ، هنر و سینماست که تاکنون مسئولیت های زیادی در عرصه فرهنگ و سینما داشته است. مدیریت روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم فجر طی دوره های سی ام و سی یکم، مدیریت روابط عمومی دوره های پیشین جشنواره فیلم مقاومت و دفاع مقدس و مدیریت روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران و مرکز هنرهای نمایشی کشور از جمله آن است.

این عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینما در حال حاضر از مدیران سینمایی حوزه هنری انقلاب اسلامی است.


 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید