Iranian Agriculture News Agency

مهدی تاج خبر داد

جزئیات دیدار دوستانه با برزیل

تاج علت دبدار با رییس فیفا را گرفتن میزبانی جام جهانی فوتسال اعلام کرد.

جزئیات دیدار دوستانه با برزیل

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با اخبار ورزشی شبکه سه در خصوص سفر به سوئیس و دیدار با جیانی اینفانتینو، خاطرنشان کرد: کمیته مسابقات فیفا جلسه دارد و بنده هم عضو این کمیته هستم. طبق روال به این جلسات می‌رویم که ۸ دستور جلسه دارد. در حاشیه این جلسه هم ملاقاتی با اینفانتینو انجام می‌دهم. یکی از محورهای جلسه ما میزبانی از جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال است که دوست داریم میزبان باشیم. رقبایی داریم، اما تمام شرایط‌مان هم برای میزبانی مناسب است. هتل مناسب، زمین مسابقه و... را داریم و به نوعی پایگاه فوتسال دنیا هستیم و در رتبه سوم دنیا قرار داریم و باید شرایط میزبانی را هم فراهم کنیم. همچنین بحث تفکیک کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی فیفاست که این را در جلسه کمیته مسابقات پیگیری خواهیم کرد.

تاج با اشاره به موضوع مهم دیگری که در جلسه با اینفانتینو پیگیری خواهد کرد، گفت: موضوع دیگری هم در خصوص پول‌های بلوکه شده‌ای است که در فیفا داریم، اما نمی‌توانیم آنها را دریافت کنیم. می‌خواهیم تفاهمنامه‌ای در این خصوص داشته باشیم تا برخی مصارف‌مان مانند دستمزد کادر یا پول بازی های دوستانه را از پول‌هایمان در فیفا پرداخت کنیم.

او درباره جزئیات دیدار دوستانه با برزیل اظهار داشت: در خصوص هماهنگی‌های این بازی جلسه‌ای با سفیر برزیل داشتیم. با برزیل ۲۸ اسفندماه در قطر بازی خواهیم کرد. تورنمنتی با حضور ایران، قطر، برزیل و یک کشور دیگر برگزار می‌شود. این را پیش‌بینی کردیم که اگر این اتفاق رخ ندهد، در داخل کشور این بازی را برگزار کنیم و رایزنی‌ها را انجام می‌دهیم. یک بانک اسپانسر این ماجراست که هم این موضوع و هم موضوع حضور در تورنمنت مراحل خودش را طی می‌کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید