Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین:

خدمات نظام مهندسی همسو با اهداف جهادکشاورزی است

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت:خدمات نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی همسو با اهداف جهادکشاورزی است و جدا ی از این بخش نیست.

خدمات نظام مهندسی همسو با اهداف جهادکشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در قزوین، فاطمه خمسه در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین که با حضور معاونین، مدیران، اعضای شواری نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار شد با بیان این مطلب افزود: با شکل گیری و تشکیل سازمان نظام مهندسی کشاورزی بخش اعظمی از وظایف و کارهای این سازمان به نظام مهندسی کشاورزی واگذار شده و توانسته همراه و کمک حال بخش کشاورزی باشد .

وی ضمن قدردانی از  همکاری و تعامل نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با بخش کشاورزی اظهار داشت: نظام مهندسی کشاورزی همواره توانسته با همفکری و بکارگیری نیروی فارغ التحصیل و جوان به دنبال توسعه بخش کشاورزی باشد.

خمسه تصریح کرد: موفقیت سال جاری سازمان در تولید محصولات زراعی حاصل همین همفکری و همکاری کلیه بخش های زیر مجموعه جهادکشاورزی است.

وی خاطر نشان کرد : انتظار ما از سازمان نظام مهندسی کشاورزی ؛ صیانت از آب و خاک به عنوان دو عامل اصلی رشد و توسعه بخش کشاورزی است.

خمسه تاکید کرد: با توجه به سیاست ها و برنامه های جهاد کشاورزی بایستی از این دستاوردها صیانت کرد.

این مقام مسئول در ادامه با تشریح وظایف سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بر  تشکیل کارگروه  و کمیته های تخصصی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی  تاکید کرد .

وی خاطر نشان کرد : در نظام مهندسی کشاورزی ؛ راستی و درستی حرف اول را می زند بنابراین باید توجه ویژه   ای به این مقوله شود.

خمسه افزود : بخش خصوصی برای فعالیت بایستی کارشناسان فنی را در واحد خود داشته باشد تا بتواند محصول با کیفیت و با راندمان بالا تولید کند .

وی تاکیدکرد : با استفاده از نقطه نظرات کارشناسان کشاورزی می تواند به عنوان مشاور در توسعه بخش کشاورزی بهره گرفت  .

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از خدمات مهندس حمید رضا نوری نیا ؛ مهندس فرزاد خوش اخلاق را به عنوان رئیس جدیدسازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین معرفی کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید