Iranian Agriculture News Agency

بیانیه سازمان سینمایی حوزه هنری در پی حمله کور تروریستی اهواز

در پی عملیات کور تروریستی علیه مردم بی‌گناه، سربازان و هموطنان عزیزمان در اهواز، سازمان سینمایی حوزه هنری با صدور بیانیه‌ای این جنایت فجیع و ضدانسانی را محکوم کرد.

بیانیه سازمان سینمایی حوزه هنری در پی حمله کور تروریستی اهواز

 

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، در متن این بیانیه آمده است: در سالروز شهادت امام سجاد(ع) و در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، با اقدام کور جنایتکاران و خفاش صفتان و مزدوران نظام سلطه و کاسه لیسان حکام متحجر منطقه‌ای جمعی از هموطنان عزیزمان در دیار مقاومت و پایداری به شهادت رسیدند.

سازمان سینمایی حوزه هنری ضمن محکوم مردن این جنایت کثیف و اقدام ضد بشری مزدوران کوردل و استکبار و نظام سلطه همدردی خویش را با ملت غیور ایرانبویژه خانواده‌های معظم شهیدان این فاجعه اعلام می‌دارد. 

بر این باوریم ملتی که افتخارش تلمذ در مکتب عاشورا و محرم و تاسی از سالار شهیدان امام حسین(ع) است از شهادت باکی ندارد و مشتاقانه برای آن آغوش می‌گشاید، آن هم شهادت در شعاع تاریخ کربلا و در ایام جاودانه محرم. اما این کوردلان زبون بدانند که به فرموده امام راحل (ره): ملت ما با شهادت بیدارتر می‌شود. ما از مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید.

این فاجعه تلخ و دردناک یکبار دیگر نشان داد و ثابت کرد که استکبار جهانی در راستای فزون خواهی های خویش صرفا، به بدعهدی و زیرپاگذاشتن معاهدات جهانی و پیمان‌های بین‌المللی بسنده نکرده بلکه برای گسترش دامنه‌های نفوذ و سیطره بر جهان دست به کثیف‌ترین جنایات ضدبشری هم خواهد زد. این جنایت صدای انقلاب اسلامی را در بستر محرم و عاشورا رساتر به گوش جهانیان رساند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید