Iranian Agriculture News Agency

مجلسی‌ها از استعفای وزیر صنعت خبر می‌دهند، منابع آگاه تکذیب می‌کنند

شریعتمداری رفت؟

ایانا- اقتصاد: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت قطعی است، پذیرش قطعی از طرف رئیس جمهور نهایی نشده.

شریعتمداری رفت؟

استعفای وزیر صنعت میان تایید و تکذیب مانده. در حالی که اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس از استعفای محمد شریعتمداری آن هم با هماهنگی رئیس جمهور خبر می‌دهند، دفتر وزیر این خبر را تایید نکرده و البته تکذیب هم نشده. از سوی دیگر یک منبع در روابط عمومی وزارت صنعت به خبرگزاری صداوسیما گفته است که خبر استعفای وزیر نه تائید و نه تکذیب می‌شود و بزودی دراین باره اطلاع رسانی خواهیم کرد.

به گزارش ایانا، این در شرایطی است که الیاس حضرتی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از این استعفا خبر داده و آن را هماهنگ با رئیس جمهوری اعلام کرده. در ادامه رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس هم این استعفا را تایید کرده و با اشاره به اینکه استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت قطعی است، گفت: پذیرش قطعی از طرف رئیس جمهور نهایی نشده است.

پورابراهیمی به خبرگزاری صداوسیما افزود: آقای شریعتمداری دیروز استعفای خود را تقدیم رئیس جمهور کرد و پیگیری‌های ما و خبرها حاکی از آن است که رئیس جمهور به احتمال قوی این استعفا را می‌پذیرد.

تایید خبر استعفای وزیر صنعت از جانب معاون پارلمانی رئیس جمهور

امیرآبادی عضو هیات رئیسه مجلس هم در این باره گفته است که امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور گفتند وزیر صنعت معدن و تجارت استعفا داده است.

 مجلسی‌ها در حالی از قطعی بودن استعفای وزیر صنعت می‌گویند که پایگاه اطلاع رسانی دولت اخبار منتشر شده مبنی بر استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت را کذب خوانده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید