Iranian Agriculture News Agency

رییس پلیس راهور ناجا خبر داد:

افزایش 30درصدی ترافیک بزرگراه‌ها از اول مهر

رییس پلیس راهور ناجا از افزایش ۳۰ درصدی بار ترافیک کلانشهرها بخصوص معابر بزرگراهی تهران همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

افزایش 30درصدی ترافیک بزرگراه‌ها از اول مهر

به گزارش ایانا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهور، سردار تقی مهری در نخستین روز‌ سال جدید تحصیلی در حاشیه بازدید هوایی از ترافیک پایتخت افزود: برابر بررسی های انجام شده بار ترافیک صبحگاهی تهران که از ساعت ۷ بامداد آغاز شده بود تا حدود ۹ ادامه داشت و پیشبینی میکنیم موج دوم ترافیک با تعطیلی همزمان مدارس و مراکز آموزشی، سنگین تر از ترافیک صبحگاهی باشد.

او با اشاره به این که برابر رصد لحظه ای ترافیک که با کمک دوربین ها و بالگردهای راهور صورت گرفته است، بار ترافیک کلانشهرها بخصوص معابر بزرگراهی تهران همزمان با بازگشایی مدارس حدود ۳۰ درصد افزایش نشان می دهد گفت: ترافیک صبحگاهی در معابر بزرگراهی پایتخت و مسیرهای ورودی مانند همت، حکیم، باقری، بابایی، امام علی(ع) و بزرگراه کرج - تهران تا حدود ۹ صبح سنگین بوده که اوج ترافیک را بین ساعات ۸:۳۰ تا ۹ شاهد بودیم ولی خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده و همکاری خوب شهروندان در معابر درونشهری هیچ گره ترافیکی نداشتیم.

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به این که هم اکنون در مرحله دوم طرح ترافیکی بازگشایی مدارس هستیم افزود: بر این اساس تردد وانت بارها و کامیونتهای توزیع کالا در معابر پایتخت به جهت روانسازی بار ترافیکی طی ۲ هفته مهر ماه از ساعت ۶ تا ۹ ممنوع است و پلیس به طور جدی با متخلفان برخورد می کند.

وی بخشی از ترافیک فعلی را به دلیل حضور والدین دانش آموزان با خودروهای شخصی در جلو مدارس دانست و گفت: پلیس راهور با همکاری وزارت آموزش و پرورش و شهرداری تمهیدات لازم را اندیشیده و هماهنگی وجود دارد و ‌همه برای سلامت دانش آموزان تلاش می کنند.

رییس پلیس راهور ناجا افزود: در عین حال توصیه می‌کنیم دانش آموزان حتما از حمل و نقل عمومی و سرویس های مجاز مدارس استفاده کرده و والدین نیز خودروهای شخصی را مقابل مدارس پارک نکنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید