Iranian Agriculture News Agency

اکران کمدی ها از سه روز دیگر پیگیری می شود

بازگشایی سینماها همزمان با آغاز پاییز

​آغاز پاییز را با طعم سینما تجربه کنید.

بازگشایی سینماها همزمان با آغاز پاییز

 

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا، سینماهای کشور که به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، از ساعت ۱۷ سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه تعطیل شده بودند، امروز یکشنبه یکم مهرماه بازگشایی می‌شوند.

البته طبق مصوبه شورای صنفی نمایش،فیلم‌های کمدی هم که از روز سه‌شنبه  گذشته به علت فرارسیدن ایام محرم حسینی، اکرانشان متوقف شده بود، از چهارشنبه ۴ مهر در سرگروه‌های سینمایی به نمایش عمومی خود ادامه خواهند داد.

دو فیلم کمدی «هزارپا» ساخته ابوالحسن داودی و «دم‌سرخ‌ها» ساخته آرش معیریان از جمله فیلم‌هایی هستند که به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه محرم، اکران شان متوقف شده بود.

همچنین از چهارم مهرماه فیلم‌های «مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی هومن سیدی، «جاده قدیم» به کارگردانی منیژه حکمت، «ماهورا» به کارگردانی حمید زرگرنژاد، «سوفی و دیوانه» به کارگردانی مهدی کرم پور و «هشتگ» به کارگردانی رحیم بهبودی‌فر به ترتیب در گروه‌های آزادی، ایران، استقلال، کوروش و زندگی اکران خواهند شد.

«چراغهای ناتمام» مصطفی سلطانی، «یک کیلو و بیست و یک گرم» رحیم طوفان، «آخرین بار کی سحر را دیدی» فرزاد موتمن، «داش آکل» محمد عرب، «پشت دیوار سکوت» مسعود جعفری جوزانی، «شعله ور» حمید نعمت ا...، «همه چی عادیه» محسن دامادی و «تنگه ابوقریب» بهرام توکلی از جمله فیلم هایی هستند که از امروز اکران عمومی آنها ادامه می یابد.

توضیح: عکس ضمیمه خبر مربوط به فیلم «شعله ور» است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید