Iranian Agriculture News Agency

اعتراض مدیر رسانه‌ای پرسپولیس به دخالت صدا و سیما

حق پخش فوتبال را نمی‌دهند و برنامه آن را هم تغییر می‌دهند

استقلال فوتبال باید حفظ شود

مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: ما همچنان با تغییر ساعت بازی فردا یکشنبه، اعتراض داریم. در صورتجلسه هم امضاء شد که بازی ساعت 18:45 دقیقه باشد. ما و برانکو همیشه نهایت همکاری را با فوتبال داشتیم ولی این درست نیست که روز قبل از بازی تغییر ساعت را اعلام کنند. از سوی دیگر مهم است که استقلال فوتبال حفظ شود، نه اینکه تلویزیون حق پخش ندهد و برای ساعت بازی هم تصمیم بگیرد.

حق پخش فوتبال را نمی‌دهند و برنامه آن را هم تغییر می‌دهند

پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری سرمربی سرخپوشان، در مورد تغییر ناگهانی ساعت دیدار پرسپولیس – سپید رود رشت از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس)، در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: امروز در جلسه هماهنگی به ما خبر دادند که بازی دیرتر برگزار می‌شود. سازمان لیگ باید به باشگاه پرسپولیس، سرمربی و هواداران احترام بگذارد. این یک بحث شخصی نیست ما باید به سرمربی، تغییر ساعت بازی را اطلاع می‌‌دادیم تا موافقت ایشان را بگیریم اما یکباره به ما می‌گویند ساعت بازی، به 19:30 دقیقه منتقل شده است و به خاطر بازی والیبال ساعت بازی تغییر کرده است ما به والیبال و همه ورزش‌های دیگر احترام می‌گذاریم اما ارتباط باید دو سویه باشد اما اینکه بگویند صدا و سیما نظرش این بوده که برنامه تغییر کرده، بدتر است. باز اگر بگویند سازمان لیگ خودش برنامه را تغییر داد، حداقل استقلال فوتبال حفظ می‌شود.

وی افزود: تلویزیون حق پخش فوتبال را نمی‌دهد و برنامه آن را هم تغییر می‌دهد ما اعتراض خود را به تغییر ساعت به صورت شفاف در جلسه هماهنگی اعلام کردیم. یگان ویژه، ‌اورژانس و حتی تیم سپیدرود هم مخالف تغییر ساعت بازی بودند. همه موظف هستیم که به فوتبال و تیم‌ها احترام بگذاریم.

خمارلو در ادامه افزود: برانکو همواره بیشترین همکاری را با همه ارکان فوتبال ما داشته است. هم با تیم ملی و هم با مراسم و مناسبت‌های مذهبی ما. ولی این نمی‌شود که 24 ساعت قبل از بازی بگویند ساعت بازی تغییر کرده است و به خاطر والیبال ساعت بازی را تغییر بدهند. نباید اجازه بدهیم که خارج از فوتبال برای فوتبال تصمیم بگیرند. زمان و ساعت بازی را تغییر بدهند این مساله خوشایند نیست.

پندار خمارلو در ادامه عنوان کرد: در جلسه هماهنگی به ما اعلام کردند ساعت بازی، 19:30 دقیقه است اما صورتجلسه را در ساعت 18:45 امضا کردیم و به تغییر ساعت همچنان معترض هستیم و اصرار داریم بازی در همان ساعت اعلام شده قبلی انجام شود. همه اعضای حاضر در جلسه هم با تغییر ساعت بازی مخالف بودند. اگر تلویزیون می‌خواهد والیبال را پخش کند آن را می‌تواند از یک شبکه دیگر پخش کند یا حداقل 4 روز پیش یا یک روز بعد از بازی با الدحیل تغییر ساعت بازی را به ما اعلام می‌کردند.

وی در مورد اینکه چرا این باشگاه برخورد جدی با تغییر ساعت بازی‌‌ها نمی‌کند، خاطرنشان کرد: اگر منظورتان از برخورد جدی این است که ما فردا بازی نکنیم، اگر سرمربی‌مان بگوید بازی نمی‌کنیم، اما قبول کنید نمی‌توانیم بازی نکنیم. دو هفته پیش هم همین اتفاق افتاد و ساعت بازی ما تغییر کرد. کاش قبل از بازی با الدحیل این کار را انجام می‌دادند. برانکو همواره همکاری خوبی با فوتبال ما داشته است. او حتی به احترام تاسوعا با تغییر ساعت بازی موافقت کرد. در حالی که می‌خواست بازی نیمساعت یا 45 دقیقه دیرتر برگزار شود، حتی روز بازی را هم به خاطر احترام به تاسوعا تغییر داد و با آن موافقت کرد. وقتی برانکو به همه اصول و قوانین ما احترام می‌گذارد، ما هم باید حداقل سه روز قبل به او درباره تغییر ساعت بازی اطلاع می‌دادیم نه اینکه 24 ساعت قبل از بازی این مساله را به ما اعلام کنند و ما حتی نتوانیم این موضوع را به برانکو اطلاع دهیم، زیرا او سر تمرین بوده است. این مساله بی‌احترامی به تیم، باشگاه و هواداران پرسپولیس بوده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید