Iranian Agriculture News Agency

نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و سپیدرود

امامی‌فر:جای ناامیدی در فوتبال نیست

مربی تیم سپیدرود رشت در نشست مطبوعاتی قبل از بازی با پرسپولیس شرکت کرده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

امامی‌فر:جای ناامیدی در فوتبال نیست

به گزارش ایانا، علیرضا امامی فر، مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت، در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: بازی فردا یک محک جدی برای ماست. تیمی که شرایطش را همه می‌دانند که چطور فصل را شروع کرد. با یک برنامه‌ریزی بلند مدت و کوتاه مدت کار را شروع کردیم. وضعیت ساختاری باشگاه سپیدرود را تغییر دادیم و همین‌طور وضعیت فنی تیم را. بازیکنان ما در مقابل تغییرات خودشان را نشان می‌دهند و شرایط ما روز به روز بهتر می‌شود اما هنوز تیم ما خیلی کار دارد.

او همچنین اظهار کرد: پرسپولیس تاکتیکی‌ترین تیم لیگ ایران است. پشت این تاکتیک تفکر برانکو وجود دارد که کاملا مشخص است. ما در مقابل تیمی بازی داریم که درس بزرگی در لیگ قهرمانان داد که جای ناامیدی در فوتبال نیست. زیبایی فوتبال به همین لحظات است. این اتفاقات برای پرسپولیس افتاد و تیم ما هم با همین انگیزه بالا و اعتمادی که به کادر فنی مخصوصا علی کریمی دارند، امیدوار به یک بازی خوب در آزادی است. فرهنگ پرسپولیس به ما فرهنگ تقابل را یاد داد و این تفکر را کریمی به هواداران ما هم انتقال داد. مطمئن هستیم که فردا همگی تلاش می‌کنیم که به معنای واقعی فوتبال بازی کنیم.

او در ادامه گفت: ما تا نیم فصل برنامه داریم اما فوتبال شرایط خاص خودش را دارد و هر بازی ممکن است اتفاقاتی بیافتد که انتظار آن‌ها را ندارید. کادر فنی باید در شرایط خاص تصمیم‌گیری کند. با توجه به تفاضل گل، تفکر ما گرفتن امتیاز است تا به دیگر تیم‌ها برسیم. همه بازی‌ها مشکل هستند. بعد از این بازی با ذوب‌آهن، پیکان و تراکتورسازی بازی داریم. درصدد هستیم مشکلات را برطرف کنیم و امتیازات را جمع کنیم.

امامی فر درخصوص حواشی به وجود آمده برای سپیدرود هم اظهار کرد: کادر فنی به این نتیجه رسید که ورود کریمی به سپیدرود در جهت حفظ سپیدرود در لیگ برتر است. ما نمی‌خواهیم سرنوشت سپیدرود مثل تیمی مثل راه‌آهن شود. تلاش کریمی این است که سهمیه ما در لیگ برتر باقی بماند. بعد از آن با توجه به شرایط اقتصادی و جذب بازیکن و با توجه به شرایط بازیکنان هدف‌گذاری ما انجام می‌شود. هدف ما در حال حاضر ماندن لیگ برتر است ولی بهتر از سال گذشته. می خواهیم سرنوشت‌مان را خودمان رقم بزنیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید