Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی:

عرضه زعفران در بورس برای کمک به کشاورزان خرده پا

ایانا-کشاورزی: آخرین قیمت خرید و فروش در بازار نقدی بورس 8میلیون یا 8 میلیون و 200هزار تومان بوده است و دیگر ضرورتی برای عرضه مجدد وجود ندارد.

عرضه زعفران در بورس برای کمک به کشاورزان خرده پا

در روزهای گذشته، نایب رئیس شورای ملی زعفران با اشاره به اینکه ۱۰ تا ۱۲ روز گذشته قیمت طلای سرخ حدود ۴ میلیون تومان افزایش داشته، دلیل این مساله را نیز ورود سازمان مرکزی تعاون روستایی به حوزه بازار زعفران اعلام کرد.

در این باره، حسین شیرزاد مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه کشاورزی ایانا در خصوص وضعیت عرضه زعفران در بورس گفت: در تعیین قیمت سازمان تعاون روستایی نقشی ندارد و کشف قیمت در سازمان بورس و اوراق بهادار با مکانیزم‌های آن سازمان صورت می‌گیرد.

او با بیان اینکه سازمان تعاون روستایی براساس ضرورت‌ها و کمک‌رسانی به کشاورزان خرده پا اقدام به عرضه زعفران در بورس کرده است،  افزود: در حال حاضر عرضه به اتمام رسیده و قیمت آن نیز در حد مطلوب است.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی با تاکید بر اینکه آخرین قیمت خرید و فروش در بازار نقدی بورس 8میلیون یا 8 میلیون و 200هزار تومان بوده است، گفت: با توجه به این موضوع دیگر ضرورتی برای عرضه مجدد وجود ندارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید