Iranian Agriculture News Agency

وزیر آموزش و پرورش:

مدرسه‌ای می‌سازیم که بچه‌ها کنار هم زندگی کنند نه فقط درس بخوانند

وزیر آموزش و پرورش در مراسم آغاز سال تحصیلی غنچه ها و شکوفه ها در منطقه ١٢ تهران،گفت: در پی ایجاد مدرسه ای هستیم که دانش آموزان در آن باهم زیستن را یاد بگیرند.

مدرسه‌ای می‌سازیم که بچه‌ها کنار هم زندگی کنند نه فقط درس بخوانند
به گزارش ایانا، به نقل از وزارت آموزش و پرورش، سید محمد بطحایی صبح امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی غنچه ها وشکوفهها که در دبستان شهید امیری کیا منطقه ١٢شهر تهران برگزار گردید،  با آرزوی قبولی عزاداری های ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام و تبریک شروع سال جدید تحصیلی برای دانشآموزان کلاس اولی، گفت: آغاز سال تحصیلی بهاری است که در پاییز اتفاق می افتد و تقارن آن با هفته گرامیداشت دفاع مقدس وامسال با ایام سوگواری  شهادت امام حسین علیه السلام و بزرگداشت واقعه کربلا به ما پیام  ایثار و عشق به میهن و آینده کشور را میدهد.

به گفته او، توسعه پیش دبستانی در سال های اخیر باعث شده است تا دانش آموزان بهتر خود را با شرایط مدرسه تطبیق دهند. در سال های گذشته دانش آموزان ما به ویژه دانش آموزان پایه اول ابتدایی درمهرماه برای ورود به مدرسه مضطرب و بی تاب بودند و آرامش امروز دانش آموزان نتیجه  توسعه پیش دبستانی است.

وزیر آموزش و پرورش با قدردانی از تلاش آموزگاران ،گفت: کار معلمی در دوره ابتدایی بسیار پیچیده تر از دوره های تحصیلی دیگر است و کار معلمان ابتدایی از سایر مقاطع تحصیل سخت تر است و خوشبختانه امروز  معلمان شما دانش آموزان  آماده شده اند تا  سال تحصیلی عالی  و خوبی را همراه شما شروع کنند. به دنبال فراهم کردن مدرسه ای هستیم  که دانش آموزان در آن باهم زندگی کردن را یاد بگیرند و از مدرسه آمدن لذت  ببرند و احساس شادی کنند. برای رسیدن به مدرسه بانشاط باید موانع برطرف شود تا مدرسه دارای چنین فضایی شود و تلاش می‌کنیم  فضای آموزشی مدارس را به سمتی سوق دهیم  که موانع حذف شود و شادی و نشاط در آن جریان پیدا کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید