Iranian Agriculture News Agency

طرح جدید در ایالت پنسیلوانیا:

کمک 5 میلیون دلاری به دامداران آمریکایی

این بودجه به منظور حمایت از مدرنیزاسیون و تولید محصولات ارگانیک در نظر گرفته شده است

تولید بیش از حد نیاز و قیمت پایین لبنیات در آمریکا بازار کار دامداران را متلاطم کرده است. در طی آخرین اقدام برای کمک به دامداران٬ ایالت پنسیلوانیا بودجه پنج میلیون دلاری به منظور پیدا کردن فرصت‌های کسب و کار جدید شامل شیر٬ پنیر و ماست ارگانیک در نظر گرفته است.

کمک 5 میلیون دلاری به دامداران آمریکایی

به گزارش ایانا به نقل از لنکستر آنلاین، بر اساس گفته‌های تام ولف٬ فرماندار ایالت پنسیلوانیا٬ که در پنجاه و پنجمین نمایشگاه لبنیات حضور یافت این بودجه به منظور تحقیقات درباره تکنولوژی‌های جدید٬ محصولات و بهترین روش‌ها برای تولید آنها و همچنین بازاریابی برای عرضه لبنیات این ایالت در آمریکا و بازارهای بین‌المللی در نظر گرفته شده است.

ولف می‌گوید: «بازار امروز چالش‌های جدیدی را برای دامداران بوجود آورده که نیاز به نوآوری و سازگاری را به امری لازم برای موفقیت تبدیل کرده است. برنامه جدید سرمایه‌گذاری لبنیات در پنسیلوانیا به صنعت دامداری انگیزه می‌دهد و از رویکرد پرهزینه و سخت مدرنیزاسیون، توسعه طرح‌های مختلف و یا اجرای آنها حمایت می‌کند».

راسل پدینگ٬ نماینده کشاورزی این ایالت٬ می‌گوید: «این بودجه تاریخی نه تنها سرمایه‌گذاری مهمی در صنعتی که با شرایط سخت بازار جهانی دست و پنجه نرم می‌کند به شمار می‌رود بلکه سرمایه‌گذاری حیاتی در بزرگترین بخش تولید کشاورزی و مردمی است که زندگی آنها به آن وابسته است».   

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید