Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی خبر داد:

راه‌اندازی اتوبوس‌ مدرسه برای اولین‌بار در تهران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران از راه‌اندازی ۲۲ خط «اتوبوس مدرسه» در ۲۲ منطقه شهر تهران خبر داد و تاکید کرد: این اتوبوس‌ها از اول مهر به دانش‌‌آموزان سرویس‌دهی می‌کنند.

راه‌اندازی اتوبوس‌ مدرسه برای اولین‌بار در تهران

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی تاکسیرانی، پیمان سنندجی با اشاره به ویژگی‌های خاص سرویس مدارس در دنیا گفت: سرویس مدارس (اسکول باس) در دنیا دماغه‌دار بوده، داخل آن مکانی برای قرار دادن کتب و کیف دانش آموزان در نظر گرفته شده و تمام مشخصات ایمنی را دارند که ضمن تعریف مسیرهای مشخص،  مبداء آن درب منزل دانش‌آموزان نیست، بلکه مسیرهایی مشخص شده است تا ضمن صرفه جویی در هزینه‌ها، فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی به دانش‌آموزان، آموزش داده شود. امسال به پیشنهاد معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای اولین بار ۲۲ خط از خطوط اتوبوسرانی به سبک اسکول باس به دانش آموزان تهرانی خدمت‌‌‌رسانی خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی گفت: برای هر یک از مناطق ۲۲ گانه، یک خط اتوبوس که بیشترین مدرسه در مسیر آن قرار دارد با پلاکارد «اتوبوس مدرسه» و تابلوهای ویژه مدارس دیده شده است که در سه وعده صبح، ظهر و عصر به دانش‌‌آموزان سرویس‌‌‌دهی خواهد کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید