Iranian Agriculture News Agency

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به پایان تعطیلات:

مسافران شمال، زمان بازگشت را مدیریت کنند

فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر مدیریت سفر در روزهای پایانی سفرهای تابستانی، گفت: ایجاد شرایط لازم برای امنیت و آرامش در سفر و کسب رضایت عمومی از مهمترین دغدغه های پلیس است.

مسافران شمال، زمان بازگشت را مدیریت کنند
به گزارش ایانا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهور، سردار سید محمود میرفیضی، گفت: افزایش نظم و انسجام اجتماعی، افزایش تعهد و اعتماد اجتماعی ، قبول مسئولیت و افزایش امنیت از کارکردهای مهم مشارکت اجتماعی مردم با پلیس در امور امنیتی به شمار می رود.

به گفته او، ایجاد شرایط لازم برای ایجاد امنیت، آرامش در سفر و کسب رضایت عمومی از مهمترین دغدغه های فرماندهی انتظامی استان است.

میرفیضی با اشاره به تقویت گشت های انتظامی و ترافیکی در روزهای پایانی سفرهای تابستانی، گفت: مقابله با جرایم،مدیریت ترافیک، کاهش حوادث و تامین امنیت مردم و گردشگران در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی از مهمترین محورهای ماموریتی نیروی انتظامی استان در این ایام است.

این مقام انتظامی استان، منشاء بسیاری از تصادفات مرگبار و واژگونی خودروها را ناشی از سرعت زیاد، خستگی و خواب‌ آلودگی راننده برشمرد و گفت: مدیریت سفر و توجه به هشدارهای ماموران پلیس راه از مهمترین نکات قابل توجه در کاهش تصادفات جاده ای به شمار می روند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه رعایت قانون، ضوابط و مقررات را یکی از مهمترین عوامل امنیت پایدار و کاهش سوانح و از جمله کشته شدگان حوادث جاده ای برشمرد و گفت: مرکز فوریت های پلیسی 110 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی به تماس ها و در خواست های مردم در سریع ترین زمان ممکن است

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید