Iranian Agriculture News Agency

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر خبر داد:

اعزام تیم پزشکی برای ایام عزاداری به کربلا

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت که تیم پزشکی ۳۹ نفره برای ارائه خدمات پزشکی در تاسوعا و عاشورا به عراق اعزام می‌شوند.

اعزام تیم پزشکی برای ایام عزاداری به کربلا

 

به گزارش ایانا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی هلال احمر، سید علی مرعشی با اعلام این خبر در مورد پوشش مراسم تاسوعا و عاشورا گفت: امسال تیم پزشکی ۳۹ نفری به عراق اعزام می‌شوند و در ایام تاسوعا و عاشورا به همه زائران از جمله زوار ایرانی و سایر کشورها که به کربلا می‌روند خدمات ارائه می‌کنند. 

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اضافه کرد: خدمات‌رسانی ما  یکی با همکاری عتبه امام حسین(ع) و دیگری با همکاری هلال‌احمر عراق صورت می‌گیرد.


 همچنین برنامه درمانگاهی ما در نجف و کربلا هم برقرار است و تیم متخصص عمومی، ارتوپدی، قلب، زنان، اطفال، داخلی و کادر پرستاری اعزام می‌شوند و خدمت‌رسانی می‌کنند و پس از عاشورا هم بر می‌گردند. 

مرعشی در مورد برنامه‌ریزی برای پوشش اربعین نیز گفت: در مراسم اربعین هم تیم ویژه‌ای فعالیت خواهد کرد و اقدامات اولیه برای این کار در حال انجام است. تیم راه‌انداز ما در ۱۵ محرم برای انجام مقدمات کار و جانمایی درمانگاه‌ها در سامرا، کاظمین، نجف و کربلا اعزام می‌شوند

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید