Iranian Agriculture News Agency

برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا

یوزهای نوجوان به مالزی می‌روند

کاروان تیم ملی نوجوانان ایران با تماس رییس و بدرقه دبیرکل فدراسیون فوتبال،برای سفر به مالزی راهی فرودگاه بین المللی امام(ره)شد.

یوزهای نوجوان به مالزی می‌روند

 به گزارش ایانا اعضای تیم ملی نوجوانان که برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در مالزی آماده می شوند، امشب به کوالالامپور اعزام خواهند شد.
در همین حال، عصر امروز، محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال با حضور در مجموعه ورزشی الیاف، ضمن دیدار با کادر فنی و بازیکنان تیم ملی نوجوانان برای آنها در رقابت‌های پیش رو آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.
او در این دیدار با اشاره به روند پیشرفت تیم ملی نوجوانان در ماههای اخیر عنوان کرد: کادر فنی شایسته تیم ملی نوجوانان از شایستگی‌های بازیکنان مستعد تیم و هدف‌های بررگی که برای حضور در این آوردگاه در ذهن دارید صحبت کرده است. اطمینان داشته باشید یک ملت، در انتظار موفقیت‌های شماست و ثانیه به ثانیه برای موفقیت تان دعا می کند. امیدوارم از محل برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا، آنچه از آغاز تا پایان مخابره می شود تنها و تنها غرش موفقیت یوزهای نوجوان باشد. برای موفقیت به مالزی بروید و از هم اکنون در انتظارتان هستیم تا در مراسم استقبال از کاروان پرافتخار تیم نوجوانان در فرودگاه امام(ره)در کنارتان باشیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید