Iranian Agriculture News Agency

با بازی جکی چان و پیرس برازنان

آغاز اکران تریلر جاسوسی «اجنبی» از امروز

اکران فیلم سینمایی «اجنبی» (بیگانه) از امروز در سینماهای کشور آغاز می شود.

آغاز اکران تریلر جاسوسی «اجنبی» از امروز

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا، درام اکشن جنایی، معمایی و جاسوسی «اجنبی»The) Foreigner) محصول سال 2017 به کارگردانی مارتین کمپبل از امروز در پنج سینما در تهران و چهار سینما در شهرستانها روی پرده می رود. سانس های این فیلم در تهران از غروب آغاز می شود و امکان پیش خرید بلیتهای آن در پردیسهای ملت، چارسو، مگامال، شهرک  و سینما سپیده فراهم است.

جکی چان، پیرس برازنان، کتی لونگ، مایکل مکلهاتون، دیوید پیرس و ... در این فیلم بازی داشته اند.

در خلاصه داستان فیلم آمده:«صاحب یک رستوران به نام کوآن پس از این‌که فرزندش در یک بمب‌گذاری دلخراش کشته می‌شود، تصمیم می‌گیرد از افرادی که باعت مرگ فرزندش شده‌اند انتقام بگیرد. اما...»

فیلم محصول مشترک آمریکا، انگلستان و چین است. «اجنبی» که با بودجه 35 مییلون دلاری ساخته شده، تابستان سال گذشته به اکران جهانی رسید، اما با وجود سکانسهای نفسگیر زد و خورد و تعقیب و گریز، توفیق چندانی نداشت؛ به طوری که مجموع فروش آن در سینماهای آمریکا تنها کمی بیش از 34 میلیون دلار بود.

کاربران سایت سینمایی IMDB  هفت از 10 ستاره خود را به آن بخشیده اند. زمان اصلی فیلم یک ساعت و 53 دقیقه است که البته مشخص نیست در اکران داخلی به چه تایمی رسیده است.

یادآور می شود؛ طرح اکران محدود فیلم های خارجی از اوایل مرداد امسال با نمایش محدود فیلم سینمایی «همه پول‌های جهان» محصول سال ۲۰۱۷ آغاز شد و با فیلم «شاه دزد» به کارگردانی کریستیان گادگست که محصول سال ۲۰۱۸ انگلیس ادامه یافت.

اجنبی بیگانه

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید