Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان امور مالیاتی:

وصول 17 هزار و 550 میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده تا پایان مردادماه

ایانا- اقتصاد: در پنج ماه نخست امسال و در بخش مالیات بر ارزش افزوده، حدود 17 هزار و 550 میلیارد تومان مالیات وصول شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل 85 درصد تحقق و 28 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وصول 17 هزار و 550 میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده تا پایان مردادماه

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از وصول حدود 17 هزار و 550 میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده در پنج ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایانا به نقل از رسانه مالیاتی، سید کامل تقوی نژاد گفت: در پنج ماه نخست امسال و در بخش مالیات بر ارزش افزوده، حدود 17 هزار و 550 میلیارد تومان مالیات وصول شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل 85 درصد تحقق و 28 درصد رشد را نشان می‌دهد.

او خاطرنشان کرد: در سال جاری از محل قانون مالیات بر ارزش افزوده، بالغ بر 70 هزار میلیارد تومان مالیات و عوارض شامل 50 هزار میلیارد تومان مالیات و 20 هزار میلیارد تومان عوارض پیش‌بینی شده است.

او در خصوص سرنوشت لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در مجلس نیز گفت: این لایحه به منظور بررسی تقدیم مجلس گردیده و مدتی است مفاد آن در کمیسیون های تخصصی، به ویژه کمیسیون اقتصادی در حال بررسی است و سازمان امور مالیاتی کشور در تلاش است تا تمام موارد کارشناسی و فنی در متن نهایی لایحه اصلاح و دایمی کردن قانون مالیات بر ارزش افزوده مورد لحاظ قرار گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید