Iranian Agriculture News Agency

تماشاخانه سنگلج نونوار شد!

صندلی‌ها و سیستم نور تماشاخانه سنگلج با تعویض میز نور، افزودن خطوط نوری و نصب پروژکتورهای پیشرفته تجهیز به روز شد.

تماشاخانه سنگلج نونوار شد!

 

به گزارش ایانا، روابط عمومی تماشاخانه سنگلج اعلام کرد: در راستای تکمیل طرح بازسازی تماشاخانه سنگلج با حمایت دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همزمان با نصب سیستم اعلام حریق و به روز رسانی و بهسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی تماشاخانه از ابتدای سال ۱۳۹۷ صندلی های این تماشاخانه تعویض و سیستم نور آن با تعویض میز نور، افزودن خطوط نوری و نصب پروژکتورهای پیشرفته تجهیز و به روزرسانی شد.

صندلی های تماشاخانه سنگلج پس از پایان اجراهای نمایش عبدل میمون لات پاکوتاه و با تاکید پریسا مقتدی مدیر تماشاخانه پیش از فرارسیدن ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی در شهریور ماه ۱۳۹۷ تعویض شد. صندلی‌های جدید تماشاخانه سنگلج از کارآمد ترین نوع تولیدات داخلی هستند.

تعمیرات سنگلج در دوران مدیریت اتابک نادری آغاز شد تا با اضافه شدن فضاهای مناسب برای مخاطبان، شرایط پیش و پس از اجرا در این مجموعه بهبود یابد. تغییرات سنگلج در زمان نادری پس از ۴۰ سال رخ می‌داد.

در دوران حضور علی عابدی در سنگلج نیز تعمیرات و نوسازی شامل تعمیر و تجهیز فضای رختکن‌های گروه‌های نمایشی، نصب کف پوش، دیوارکوب، کمدهای دیواری، دیوارپوش‌ و نصب بالابر رخ داد.

شهردار پیشین تهران نیز وعده اختصاص فضایی برای احداث سالن شماره دو سنگلج داده بود که این مهم هنوز محقق نشده است.

در طرح توسعه تماشاخانه سنگلج قرار بود اداره حقوقی شهرداری تهران که در مجاورت این تماشاخانه واقع شده به این مجموعه تئاتری واگذار شود. طی این طرح جامع قرار است موزه تئاتر تهران، پارکینگ، پلاتوهای مجهز تمرین و یک سالن بلک باکس به فضای تماشاخانه سنگلج اضافه شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید