Iranian Agriculture News Agency

معاون منابع مالی و سرمایه انسانی صدا و سیما:

اصناف پوشاک و لوازم التحریر با برندسازی در صدا و سیما دیده می شوند

​نشست روسای اصناف پوشاک و لوازم التحریر با معاون منابع مالی و سرمایه انسانی و مدیر شبکه ایران کالا در مرکز همایش های صداوسیما برگزار شد.

اصناف پوشاک و لوازم التحریر  با برندسازی در صدا و سیما دیده می شوند

 

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی صدا  وسیما، جمعی 35 نفره از روسای اتحادیه‌های صنفی در دو حوزه پوشاک و لوازم التحریر با معاون منابع مالی و سرمایه انسانی صداوسیما و مدیر شبکه ایران کالا دیدار و گفت و گو کردند. 

در این دیدار که با حضور عباس مهدوی مهر مدیر کل بازرگانی صداوسیما و مدیران برنامه ساز شبکه ایران کالا  برگزار شد،روسای اتحادیه‌های صنفی با اظهار رضایت از توجه به کالای ایرانی در شبکه ایران کالا نظراتشان را در باره فضای اقتصادی امروز بیان کردند.

با برندسازی در رسانه ملی دیده خواهید شد

در این نشست سه ساعته احمد شهریاری معاون منابع مالی و سرمایه انسانی با بیان اینکه شرایط اقتصادی روز بستری ملتهب برای اصناف بوجود آورده است گفت: حضور دولت، اصناف و رسانه در کنار هم می تواند بخشی از این التهابات را بکاهد و فضا را برای حفظ آرامش در جامعه تقویت کند.

وی اضافه کرد: ممکن است افرادی در حوزه اقتصاد بر اساس منافع فردی، سیاسی و اقتصادی کارشکنی هایی بکنند که به اقتصاد ایران ضربه بزند اما بازار و اصناف همواره پشت مردم بوده و در جهت کاهش این التهابات اقدام کرده است.

وی با اشاره به تاکید رئیس صداوسیما مبنی بر تقویت و حمایت از شبکه تلویزیونی ایران کالا گفت: تاکید ریاست رسانه ملی بر تداوم فعالیت های این شبکه و توجه به اقتصاد مقاومتی و تولید ملی در کنار حمایت از کالای ایرانی سبب شده اصناف نیز تمایل به حضور در این شبکه تلویزیونی داشته باشند و این تعامل و همکاری بیش از پیش می تواند نقش رسانه ملی را در تحقق شعار سال پر رنگ کند.

شهریاری افزود: برای تحقق شعار سال از اصناف تقاضا کردیم که به سوی برند سازی گام بردارند تا تولیدکنندگان بتوانند کالاهای خود را در رسانه ملی تبلیغ کنند.

معاون منابع مالی و سرمایه انسانی تبدیل شدن به برترین حامی تبلیغاتی صنایع کوچک و متوسط و مورد اعتمادترین مرجع اطلاعات قتصادی کشور را ماموریت مهم شبکه ایران کالا دانست و بیان کرد: ما در خدمت اصناف هستیم و هرگونه حمایت را از آنها دریغ نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: شبکه ایران کالا در راستای اهداف و ماموریت های خود خدمات ویژه‎ای را در زمینه ارائه تسهیلات حمایتی برای تبلیغات تلویزیونی بنگاه های کوچک و متوسط در نظر گرفته است اما این هدف با برندسازی می تواند تحقق پیدا کند و انتظار ما از این صنایع کوچک انتخاب یک برند و تمرکز روی ان است.

شهریاری در پایان متذکر شد: تولید برنامه های آموزشی در زمینه برندینگ در شبکه ایران کالا در دستور کار است و امیدواریم رسانه ملی یکی از پیشروان آموزش و حمایت در این حوزه باشد.

رسانه ملی مهمترین مشوق اقتصادی اصناف است

در ادامه این نشست اردشیر زابلی زاده مدیر شبکه ایران کالا گفت: پس از ارائه مفهوم اقتصاد مقاومتی و تاکید بر حمایت از تولیدات داخلی از سوی مقام معظم رهبری، وظیفه رسانه ملی ایجاب کرد که با هنرمندی خاصی، برای حفظ استقلال و خودکفـایی اقتصاد کشور بکوشد.

وی افزود: در همین راستا شبکه ایران کالا با ماموریت اختصاصی برای حمایت از تولیدات داخلی، کار و سرمایه ایرانی و توسعه اشتغال امروز در خدمت شماست و این نشست به همین منظور تدارک دیده شده است.

زابلی زاده با اشاره به مشکلات اصناف در شرایط اقتصاد کنونی گفت: بسیاری از این نظرات و دیدگاه ها را در برنامه «بارکد» از شبکه ایران کالا شنیده ایم و امروز نیز با حضور روسای اصناف حوزه پوشاک و لوازم التحریر درد و دل هایشان را می شنویم تا راهگشای مشکلات آنها از طریق رسانه ملی باشیم.

مدیر شبکه تلویزیونی ایران کالا افزود: ما بسیاری از این مشکلات و مطالبات را می دانیم و قصد داریم برنامه سازی های آتی شبکه در مسیر برآورده کردن نیازها و مطالبات اصناف باشد.

وی با اشاره به شیوه ارائه برنامه ها به منظور جذب حداکثری مخاطبان گفت: در حوزه برنامه سازی گونه‎های متنوعی را در فضای مستند، نمایشی، ترکیبی (مسابقه، سرگرمی)، پویانمایی و خبر در این شبکه شکل داده ایم و امیدواریم با حمایت اصناف به معرفی کارگاه های کوچک و متوسط و حمایت از بخش خصوصی بپردازیم.

زابلی زاده در پایان تاکید کرد: این دومین نشست شبکه تلویزیونی ایران کالا با اصناف است. رسانه ملی مهمترین مشوق اقتصادی اصناف است و تلاش ما رساندن پیام و نظرات فعالین بازار به گوش مردم است.

به برند ایرانی اعتماد داریم

عباس مهدوی مهر مدیر کل بازرگانی صداوسیما نیز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر به شدت تاکید بر خصوصی سازی و مردم محور شدن امور کشور داشته اند، اظهار کرد: صداوسیما حمایت خود را از تولید کالای ایرانی نشان داده است.

وی گفت: ضمن ارائه تخفیف های ویژه به کارگاه های کوچک و متوسط در فضای آگهی های بازرگانی تلاش کردیم حمایت های مالی ویژه ای از این کارگاه ها بکنیم.

مدیر کل بازرگانی صداوسیما با اشاره به لزوم رتبه بندی کیفی تولیدات داخلی افزود: این وظیفه اصناف محترم است که با ارائه رتبه های کیفی کارگاه ها و تولیداتشان ما را در تبلیغ کالای ایرانی کمک کنند.

مهدوی مهر لزوم توجه به برندسازی را نقطه شروع موفقیت یک کارگاه کوچک دانست و تصریح کرد: ما به برند ایرانی اعتماد داریم و آماده برپایی جلسات آموزشی در حوزه برندینگ هستیم.

در این نشست روسای اتحادیه‌های صنفی پوشاک و لوازم التحریر بی‌پرده چالش‌ها و مشکلات اصناف و اتحادیه‌های صنفی را با مدیران رسانه ملی در میان گذاشتند. نظرات آنان در دو حوزه تولید و توزیع بیان شد. چالش‌های بیمه‌ای مالیاتی، موانع گمرکی، افزایش مالیاتی بی‌ضابطه و تعطیلی واحدهای صنفی نیمه تعطیل از اهم موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید