Iranian Agriculture News Agency

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس تأکید کرد:

روحانی تحت تاثیرلابی‌سیاسی نباشد

وزرای کارواقتصادسریعترمعرفی شوند

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس تأکید کرد: رئیس‌جمهور برای سامان گرفتن وضعیت اقتصادی کشور باید هر چه سریع‌تر وزرای کار و اقتصاد را به مجلس معرفی کند.

روحانی تحت تاثیرلابی‌سیاسی نباشد

به گزارش ایانا به نقل از مهر، حسینعلی حاجی‌دلیگانی با تأکید بر ضرورت معرفی هر چه سریع‌تر وزرای پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اقتصاد و امور دارایی به مجلس، اظهار داشت: باوجود مشکلات و مسائل کنونی کشور، رئیس‌جمهور هر چه سریع‌تر وزرای پیشنهادی خود برای وزارتخانه‌های کار و اقتصاد را به مجلس معرفی کند.

او بابیان اینکه در شرایط فعلی به صلاح نیست که وزارتخانه‌های کار و اقتصاد با سرپرست اداره ‌شوند، ادامه داد: رئیس‌جمهور در انتخاب وزرای کار و اقتصاد باید نقاط ضعف وزرای سابق این دو وزارتخانه را که منجر به استیضاحشان شد، در نظر داشته باشد و افراد کارآمدی را به مجلس معرفی کند.

نماینده مردم شاهین‌شهر تأکید کرد: آقای روحانی باید دور از ملاحظات سیاسی و سهم‌دهی به افراد و جریان‌ها و صرفاً بر اساس شایستگی‌ و کارآمدی، گزینه‌های دو وزارتخانه مزبور را انتخاب کند.

حاجی‌دلیگانی بابیان اینکه انتخاب وزرای کار و اقتصاد باید بر اساس نیازهای کشور باشد نه مطالبه برخی جریان‌های سیاسی، گفت: رئیس‌جمهور در انتخاب وزرای کار و اقتصاد صرفاً باید به دنبال نتیجه مطلوب برای کشور و مردم باشد و تحت تأثیر هیچ‌گونه جریان‌سازی و لابی سیاسی قرار نگیرد.

او بیان کرد: تغییر تیم اقتصادی دولت برای بهبود وضعیت کشور کافی نیست و برای برون‌رفت از مشکلات، باید تفکر جدیدی بر تیم اقتصادی دولت حاکم شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید