Iranian Agriculture News Agency

رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد:

آموزش مباحث روانشناختی به پلیس‌های امنیت اخلاقی

رئیس پلیس پایتخت، حوزه امنیت اخلاقی را حوزه ای حساس دانست و گفت: پلیس نسبت به همه اقشار جامعه نگاهی مسئولانه دارد.

آموزش مباحث روانشناختی به پلیس‌های امنیت اخلاقی
به گزارش ایانا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی در مراسم اختتامیه کارگاه آموزشی ویژه کارکنان پلیس امنیت اخلاقی، اظهارداشت: شما کارکنان پلیس امنیت اخلاقی که حیا و عفاف را در جامعه ترویج می دهید، باید جایگاه خود را والا دانسته و از حساسیت آن آگاه باشید.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اهمیت آموزش در این حوزه، افزود: پلیس در زمینه ترویج امر حجاب و عفاف نسبت به گذشته عملکرد بهتر و بیشتری داشته و اگر اقدامات ناجا نبود، بخش مهمی از این حوزه در جامعه لطمه می خورد. دشمن که در جنگ سخت راه به جایی نبرد، تلاش دارد با راه اندازی جنگ های نرم به خصوص در زمینه عفاف و حجاب به جامعه اسلامی ما ضربه وارد کند.

فرمانده انتظامی پایتخت، جایگاه و ارزش کار کارکنان پلیس امنیت اخلاقی را در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر، والا دانست و گفت: باید در این مسیر با تمام قدرت و توان ایستاد و از تبلیغات منفی دشمن نترسید.

رحیمی با تاکید بر اینکه جامعه ای معتبر به حساب می آید که در آن حیا و عفت عمومی و خصوصی رعایت شود، گفت: دشمن با تمام توان در جبهه های فرهنگی و اجتماعی در حال فعالیت است و ما باید عاقلانه و با برنامه جلوی دشمن ایستادگی کنیم.

این مقام ارشد انتظامی، حوزه امنیت اخلاقی خصوصا، حجاب را امری حساس و مهم برشمرد و افزود: پلیس امنیت اخلاقی فرایند جدید را در این زمینه به کار بسته که شامل، آموزش های اجتماعی، روانشناختی و اخلاقی است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید