Iranian Agriculture News Agency

در اولین جلسه هیئت‌رئیسه انجام می‌شود/

تصمیم‌گیری درباره طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی

عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: درباره قرار گرفتن یا نگرفتن طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستور کار در اولین جلسه هیئت‌رئیسه مجلس بعد از تعطیلات تصمیم‌گیری می‌شود.

تصمیم‌گیری درباره طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی

به گزارش ایانا به نقل از اعتماد آنلاین، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت‌رئیسه مجلس، با اشاره به رد طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی در مجلس، گفت: درزمانی که این طرح از سوی پزشکیان نایب‌رئیس اول مجلس به دلیل اصل 75 و بار مالی رد شد، میان اعضای هیئت‌رئیسه حاضر در جایگاه اختلاف‌نظرهایی درباره وارد بودن این طرح وجود داشت.

او ادامه داد: براین اساس قرار شد در اولین جلسه هیئت‌رئیسه مجلس بعد از پایان تعطیلات درباره این موضوع تصمیم‌گیری شود.

نماینده مردم قم در مجلس بیان کرد: اگر هیئت‌رئیسه تصمیم به بازگشت طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی به دستور کار گرفت که هیچ، اما در غیر این صورت ما به همراه تعدادی دیگر از نمایندگان تلاش می‌کنیم تا از طریق قانونی آئین‌نامه داخلی مجلس آن را به دستور کار برگردانیم.

امیرآبادی فراهانی همچنین در ادامه بابیان اینکه تاکنون هیچ‌گونه نامه یا پیشنهادی از سوی رئیس‌جمهور برای معرفی وزرای کار و اقتصاد به هیئت‌رئیسه نرسیده است، گفت: امیدواریم با توجه به وضعیت اقتصادی و اهمیت این دو وزارتخانه مهم در کشور، دولت هرچه سریع‌تر وزرای خود را معرفی کند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس تأکید کرد: البته رئیس‌جمهور بر اساس اختیار قانونی خود می‌تواند این دو وزارتخانه را تا 3 ماه با سرپرست اداره کند، اما معرفی هرچه سریع‌تر این دو وزیر در حال حاضر بسیار حائز اهمیت است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید