Iranian Agriculture News Agency

اعلام زمان برگزاری آزمون های جامع و ادواری هنر

سومین آزمون جامع و بیست و ششمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر، 23 شهریورماه، برگزار می شود.

اعلام زمان برگزاری آزمون های جامع و ادواری هنر

 

به گزارش ایانا به نقل از به روابط عمومی معاونت امور هنری ارشاد،محمد اله یاری مدیرکل دفتر آموزش و توسعه  فعالیت های فرهنگی و هنری  ضمن اعلام این خبر گفت: سومین آزمون جامع  و  بیست و  ششمین  آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ وهنر، به صورت سراسری و  هم زمان در72 حوزه روز جمعه  بیست وسوم شهریور ماه  سل جاری، برگزار خواهد شد. او با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون، افزود: سومین  آزمون جامع  سومین آزمون جامع شامل تعداد کل 16121 داوطلب در 49رشته و  63  استاندارد است که ازاین تعداد،  2091 نفر ساکن استان تهران هستند.        

این مدیر کل در ادامه به تعداد شرکت کنندگان آزمون ادواری اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان آزمون مهارتی نیز  2101نفر هستند که در32 رشته و 58  استاندارد ثبت نام کرده اند که از این تعداد، 153نفر در استان تهران ساکن هستند.   

وی درخصوص زمان برگزاری آزمون عملی هم یادآور شد: آزمون های عملی این دوره، در روزهای پنجشنبه 22، شنبه 24 و یکشنبه 25شهریور ماه جاری با حضور ناظران اعزامی دفترآموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی وهنری برگزار خواهد شد.

مدیر کل دفتر آموزش و دبیر کمیته راهبردی آزمون های مهارتی در تشریح تفاوت آزمون های ادواری و جامع گفت: آزمون جامع، شامل فراگیرانی می شود که تا زمان برگزاری آزمون، استانداردهای مهارتی خود را در مراکز مهارت آموزی به پایان رسانده اند. آزمون ادواری نیز با هدف سنجش دانش نظری و عملی افراد ماهر، نیمه ماهر و استادکار(بدون شرکت در مراکز مهارت آموزی) برگزار می شود. 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید