Iranian Agriculture News Agency

طبق اعلام روابط عمومی شبکه به ایانا

«دلدادگان» امروز و فردا پخش نمی شود

​سریال «دلدادگان» امروز و فردا از شبکه سه پخش نمی شود.

«دلدادگان» امروز و فردا پخش نمی شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا، سریال «دلدادگان» امروز و فردا به دلیل پخش زنده مسابقات جام جهانی پخش نمی شود.طبق اعلام روابط عمومی شبکه ،این سریال امروز به دلیل پخش زنده دیدار فوتبال تیم ملی ایران و ازبکستان در ساعت 19:30 روی آنتن نخواهد رفت. فردا چهارشنبه نیز به دلیل پخش پی در پی دو مسابقه، ابتدا والیبال دو تیم ایران و پورتوریکو در ساعت 18:30 و سپس پرسپولیس و نساجی مازندران در ساعت 20:30 پخش نخواهد شد. قسمتهای 29 و 30 این سریال 60 قسمتی به ترتیب در روزهای پنجشنبه و جمعه روی آنتن خواه درفت.

 در این سریال با نام قبلی «پاهای بی‌قرار» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی، بازیگرانی همچونحمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مهدی صبائی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی ،  پانته‌آ بهرام  ، مسعود رایگان ، مهرانه مهین ترابی  و شاهرخ استخری،  سیامک صفاریان، ملیکا شریفی‌نیا  و  مسعود دلخواه   در این سریال ایفای نقش داشته اند.

«دلدادگان» به نویسندگی بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان در سه فصل، دو فصل گذشته و یک فصل زمان حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد. این مجموعه‌ خانوادگی و اجتماعی، داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

فصل دو سریال از سال 57 تا 64 را به تصویر می‌کشد که بخش‌های گذشته در شهرک غزالی تصویربرداری شده است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید