Iranian Agriculture News Agency

از سوی بانک تجارت استان سمنان صورت گرفت؛

واگذاری 14 بنگاه تولیدی و املاک مازاد به بخش خصوصی

مدیر شعب بانک تجارت استان سمنان گفت: سال گذشته 23 فقره تسهیلات اشتغالزایی و مشاغل خانگی به متقاضیان استان سمنان پرداخت شد.

واگذاری 14 بنگاه تولیدی و املاک مازاد به بخش خصوصی

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، علی گودرزی به میزان این تسهیلات اشاره و اظهار کرد: در قالب تسهیلات اشتغالزایی 4 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای کمک‌رسانی به زلزله زدگان منطقه کالپوش نیز گفت: در این بخش 175 فقره تسهیلات ساخت و  102 فقره تهسلات تعمیر به ارزش 50 میلیلارد ریال اعطا کرده است.

مدیر شعب بانک تجارت استان سمنان با اشاره به دیگر اقدامت انجام گرفته در راستای کمک‌رسانی به اقشار مناطق کم برخوردار در کالپوش گفت: / احداث 2 خانه بهداشت در دستور کار بانک تجارت استان سمنان است.

گودرزی با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی در راستای احداث این خانه‌های بهداشت گفت: کلنگ احداث این خانه‌های بهداشت به زمین زده شده و به زودی عملیات اجرایی ساخت این خانه‌های بهداشت آغاز می‌شود.

مدیر شعب بانک تجارت استان سمنان با بیان اینکه این بانک در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی این استان همکاری و مشارکت مناسبی با کارگروه رفع موانع تولید در استان دارد گفت: سال گذشته 45 فقره تسهیلات به واحدهای تولیدی دارای مشکل استان سمنان پرداخت شد.

گودرزی گفت: بانک‌ تجارت استان در سال گذشته یک‌هزار و 176 میلیارد ریال تسهیلات را در قالب 1602 فقره به متقاضیان هم‌استانی اعطا کرده است.

وی با بیان اینکه 14 بنگاه تولیدی و ملک مازاد بانک تجارت در سمنان واگذار شد گفت: بنگاه تولیدی و ملک مازاد این بانک با شرایط ساده به فعالان بخش خصوصی استان واگذار شد.

مدیر شعب بانک تجارت استان سمنان افزود: این املاک با هدف کمک به اشتغالزایی و رونق اقتصادی به روش اجاره به شرط تملیک واگذار شدند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید