Iranian Agriculture News Agency

جولیان مور به یاد برت رینولدز

جولیان مور بعد از درگذشت برت رینولدز هنرپیشه مطرح آمریکایی که آخر هفته پیش اتفاق افتاد، از این هنرمند فقید یاد کرد.

جولیان مور به یاد برت رینولدز

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا، جولیان مور با اشاره به همکاری اش با برت رینولدز در دهه 80 از همبازی شدن با او بخوبی یاد کرد.

مور درباره رینولدز می گوید:«من عاشق برت بودم و خیلی دوستش داشتم. هر چند خیلی ها نخستین همکاری ما را در فیلم «شب‌های عیاشی» (Boogie Nights) درام آمریکایی سال ۱۹۹۷ به کارگردانی پل توماس اندرسن می دانند، اما این طور نیست. ما نخستین بار در سریالی کارآگاهی به نام «B.L. Stryker» در اواخر دهه هشتاد همبازی شدیم و در شهر ژوپیتر ایالت فلوریدا تصویربرداری شد. ما دو هفته با هم در آن مجموعه کار کردیم و او را مردی بسیار باوقار و دوست داشتنی دیدم».

سریالی که طبق اطلاعات سایت IMDB  رینولدز نقش اول آنرا با عنوان بی. ال استریکر که نام مجموعه بوده به عهده داشته است و در دو فصل و 12 اپیزود پخش شد.

مور می فزاید:«جالب اینجاست که او مرا همچنان به خاطر داشت و وقتی که حدود یک دهه بعد در فیلم «شب‌های عیاشی» دوباره همبازی شدیم، او کاملا مرا به جا آورد و برخورد خیلی گرمی داشت».

فیلمی که خیلی خوش یمن بود و موفق شد در ۳ رشته بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی، بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای جولیان مور و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای برت رینولدز نامزد جایزه اسکار شود.

رینولدز پنجشنبه هفته گذشته در سن 82 سالگی دار فانی را وداع گفت.

برت رینولدز

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید