Iranian Agriculture News Agency

در گفت و گو با ایانا مطرح شد

تایید دستگیری اعضای شورای شهر بابل

دقایقی پیش خبری درباره دستگیری ۵ عضو شورای شهر بابل در خبرگزاری‌های رسمی منتشر شد . این خبر البته توسط هیچکدام از منابع رسمی تایید نشده بود. مرمر فیروز پور عضوفعلی و رئیس سابق این شورا در گفت و گو با ایانا خبر دستگیری و بازجویی از ۵ تن از اعضای شورای شهر بابل را تایید کرد. به گفته فیروز پور اتهامات این افراد هنوز مشخص نیست.

تایید دستگیری اعضای شورای شهر بابل

به گزارش گروه اجتماعی ایانا ساعاتی پیش خبرگزاری ایلنا در خبری اعلام کرد که ۵ تن از اعضای شورای شهر بابل به اتهامات اقتصادی و مالی دستگیر شده اند. مرمرفیروز پور در این باره به ایانا میگوید: هنوز هیچ بحثی درباره اقتصادی بودن اتهامات مطرح نشده و موضوع تنها در حد پرسش و پاسخ و بازجویی است. در واقع آنها فقط برای ارائه توضیحات احضار شده‌اند.

او درباره نحوه حضور اعضای شورای شهر بابل در مراجع انتظامی هم میگوید: دستگیری در کار نبوده، مراجع انتظامی از این افراد دعوت کردند و آنها نیز به صورت جمعی برای ارائه توضیحات در محل گفته شده حاضر شده‌اند.

به گفته فیروز پور تاکنون هیچ توضیحی از شورای شهر درباره این مسائل خواسته نشده است. باید منتظر ماند و دید این اعضا چه توضیحاتی به مراجع انتظامی خواهند و یا بررسیها در این زمینه به کجا ختم خواهد شد. متاسفانه فضای مجازی به شایعه پراکنی در این مورد دامن زده است

فیروزپور تاکید می‌کند که شورای شهر بابل پس از روشن شدن زوایای این ماجرا مردم را در جریان اتفاقات قرار خواهد داد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید