Iranian Agriculture News Agency

خرید توافقی خرما در خوزستان بزودی آغاز می‌شود

ایانا-کشاورزی: خرید تضمینی خرما در شرایط فعلی منطقی نبوده ولی خرید توافقی این محصول بزودی توسط تعاون روستایی به خصوص در جهت کمک و حمایت از نخلداران خوزستان صورت خواهد گرفت.

خرید توافقی خرما در خوزستان بزودی آغاز می‌شود

تعاون روستایی به زودی خرید توافقی خرما را در خوزستان آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایانا به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی، حسین شیرزاد در نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون که به مناسبت هفته تعاون برگزار شد، خاطر نشان کرد: مداخله‌گری سازمان تعاون روستایی در بازار شیر فعلاً توجیهی نداشته و اساسا ورود سازمان تعاون روستایی به بازار محصولات کشاورزی، مداخله‌ای هدفمند به منظور ایجاد تعادل در قیمت‌هاست.

نقش حمایتی وزارت جهاد کشاورزی در طول سه ماهه گذشته در زمینه تامین نهاده‌ها و خوراک دام و طیور کاملا محسوس و چشمگیر بوده است.

خرید تضمینی خرما در شرایط فعلی منطقی نبوده ولی خرید توافقی این محصول بزودی توسط تعاون روستایی به خصوص در جهت کمک و حمایت از نخلداران خوزستان صورت خواهد گرفت.

در این راستا در استان خوزستان ۵ مرکز خرید خرما با همکاری منطقه ازاد اروند، اتحادیه تعاون روستایی و اتحادیه تعاونی تولید ان استان به منظور خرید خرمای نخلداران خوزستانی مهیا و اماده سازی شده و دستورالعمل اجرایی ان توسط سازمان مرکزی تدوین شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید