Iranian Agriculture News Agency

هفته فرهنگی ایران در روسیه افتتاح می‌شود

هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه ساعت ١٧ امروز (١٢ شهریورماه) با حضور ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در مسکو افتتاح می‌شود.

هفته فرهنگی ایران در روسیه افتتاح می‌شود
 

به گزارش ایانا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه، ١٢ تا ١٨ شهریورماه جاری به همت رایزنی فرهنگی ایران در روسیه و با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و وزارت فرهنگ روسیه و با هماهنگی سفارت ایران در این کشور، در شهرهای مسکو و اوفا برگزار می‌شود.

در این رویداد مهم فرهنگی که با حضور هیأت رسمی از کشورمان به ریاست ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و بیش از ٤٠ نفر از هنرمندان ایرانی برگزار خواهد شد، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری پیش‌بینی شده است.
علاوه بر اجرای برنامه‌های مختلف هنری از جمله برپایی نمایشگاه آثار هنرمندان هنرهای تجسمی و نگارگری، اجرای موسیقی سنتی و سایر برنامه‌های هنری، امضای تفاهمنامه همکاری‌های سینمایی با روسیه و امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های فرهنگی و هنری با دولت باشقیرستان و تقدیر از چهره‌های برجسته ایران‌شناس روس نیز از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی خواهد بود.
از دیگر برنامه‌های این هفته فرهنگی، نمایش  فیلم‌های ایرانی با حضور دست‌اندرکاران مطرح سینمای کشورمان است که در این زمینه میزگرد نقد فیلم با حضور سینماگران روس نیز برگزار خواهد شد.

در این هفته، هیأت مقامات رسمی ایرانی در مسکو با مقامات وزارت فرهنگ روسیه دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید