Iranian Agriculture News Agency

جایزه جشنواره اسپانیایی برای سه عکاس ایرانی

جشنواره عکس «خاویر ناوارو» اسپانیا از سه عکاس ایرانی تقدیر کرد.

جایزه جشنواره اسپانیایی برای سه عکاس ایرانی

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی دفتر فیاپ در ایران، در این جشنواره عکس «شهر من» از علی نجات بخش اصفهانی برنده جایزه دوم (مدال نقره FLF)، عکس «تنها» از احمد خطیری برنده تقدیر هیأت داوران و عکس «بال های علاقه» از مهلا عربی خوان برنده تقدیر هیأت داوران شدند.

در جشنواره عکس «خاویر ناوارو» اسپانیا که در دو بخش زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) و انجمن عکاسی آمریکا (PSA) برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) در بخش های مختلف شامل عبدالرضا شیبانی، علی نجات بخش اصفهانی، سعید عرب زاده، سید علیرضا رجایی شوشتری، مهدی اسحاقی قالی باف، مهدی زابل عباسی، مهلا عربی خوان، احمد خطیری، امیر نظری، پرهام رئوفی، جواد رضائی، ساسان رشتی پور، شهریار دبیری، فرزین ناظم زاده و محمد علی شمس الدین پذیرفته شدند.

فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) که به عنوان تنها موسسه بین المللی در زمینه عکاسی از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است در سال ۱۹۴۶ پایه گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه‌ای برای برقراری ارتباط بین موسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است. این فدراسیون به عنوان عضو اجرایی با موسسات ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آنها به بیش از ۹۰ موسسه ملی در ۵ قاره می رسد. فیاپ در هر کشور تنها یک دفتر دارد که در حال حاضر نماینده رسمی فیاپ در ایران «کلوپ عکس فوکوس» است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید