Iranian Agriculture News Agency

«گزارش یک مهمانى» در عمارت نوفل لوشاتو

نمایش «گزارش یک مهمانى» به نویسندگى وکارگردانی احسان حاجى پور در عمارت نوفل لوشاتو به روى صحنه مى رود.

«گزارش یک مهمانى» در عمارت نوفل لوشاتو

 

‌‎به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی نمایش، «گزارش یک مهمانى» به نویسندگى وکارگردانی احسان حاجى پور از ١١ تا ٢٣ شهریورماه هر روز به جز شنبه ها ساعت ٢١:١٥ در عمارت نوفل لوشاتو به روى صحنه مى‌رود.

محسن افشانی، نازآفرین کاظمی، مرتضی خالقی، رضا مرشد، مینا دلشاد، علی میرشجاعی، هیراد محمدی، الهام جدی، مونا شناس، بهار سهراب‌بیگی، امیرحسین ابراهیمی از جمله بازیگران این نمایش هستند.

احسان حاجى پور در یادداشتی درباره این نماش آورده است:سفر چه واژه غریبی است. مسافر، ره توشه اش چیست جز دعای خیر و اشکی که آب پشت پایش می شود و نگاهی که خیره به راه رفته اش دوخته می ماند. لبخند جعلی بدرقه کنندگان به امید بازگشت مسافر و راهی که پیش روست و امیدی که هیچگاه نمی میرد.

سفر چه واژه غریبی است. آن زمان که مسافر برای آخرین بار بر می گردد، نگاهت میکند، لبخند میزند، چشمی می گرداند، وارسی ات می کند، بر می گردد و... می رود.

می رود، اینجاست که تازه سفر آغاز می شود نه برای مسافر که برای مشایع. برای آنکه می ماند بی هیچ توقع و چشم داشتی از ره توشه این سفر بی بازگشت. که شاید روزی، جایی، روزگاری پر شود جای خالی این رفتن.

که شاید بازگشت بشود جبران همه این درد بزرگ تنهایی.

اما تا آن روز- که شاید باشد و نباشد- مشایع چه دارد جز این کلام که زیر لب با خودش آرام زمزمه کند، آرام بخواند، آرام بموید و آرام بگوید:سفرت سلامت ای بهترین

دیگر عوامل نمایش عبارتند از:محمدرضا سامیان، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز ،  علی میرشجاعی و کالین کهن فرد دستیاران کارگردان، فرشاد منظوفی‌نیا، طراح صحنه،  زهره کاظمی  طراح لباس،  بتثابه نعیمایی، طراح گریم،  حسام حاجی پور طراح گرافیک،  مهدی میرکریم پور آهنگساز ،مهدی کریزانی و محمد زارع موسیقى،  رامین یزدانی مدیر صحنه، المیرا شمشیری منشى صحنه،  محمد جواد مقیمی، لنا شداد زاده دستیاران صحنه، پردیس رافعی دستیار لباس، نگین مقدردوست، محسن رامه، بهرام رامه (استودیو بنفش)  ساخت تیزر و تصاویر گرافیکى، ساقی بلیغ عکاس، مریم شریعتى مدیر تبلیغات، گروه هنرى پژواک روابط عمومى و تبلیغات.

علاقه‌مندان براى خرید بلیت مى‎توانند به سایت تیوال مراجعه کرده کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید