Iranian Agriculture News Agency

در ادامه اعتراض به گرانی دی وی دی‌ها

«۱۳ شمالی» روی حرفش ایستاد و توزیع نشد!

​در حالی که پیش بینی میشد اعتراض سازندگان مجموعه ویدئویی «۱۳ شمالی» نسبت به گران شدن دی وی دی‌ها و خودداری از پخش قسمت جدید آن که هفته گذشته مطرح شد، این هفته به دست فراموشی سپرده شود، اما این طور نشد!

«۱۳ شمالی» روی حرفش ایستاد و توزیع نشد!

 

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا، سازندگان این سریال هفته گذشته اعلام کردند به دلیل گران شدن قیمت دی وی دی‌ها به ۱۰ هزار تومان و مخالفت با این قیمت‌، برای اعلام مخالفت به صورت عملی و ثبات گرفتن قیمت‌ها قسمت پنجم این مجموعه را فعلا توزیع نخواهند کرد. گرانی ای که گویا به دلیل تحریمها و افزایش قیمت مواد اولیه تولید دی وی دی و دیگر اجزای آن، موجب شده قیمت محصولات توزیع شده در شبکه نمایش خانگی از اول شهریور امسال با افزایش از شش هزار تومان به 10 هزار تومان مواجه شود.

چهارمین قسمت از سریال «۱۳ شمالی» به کارگردانی علیرضا امینی‌، شنبه ۲۷ مرداد توزیع شد. با اینکه انتظار می رفت اقدام اعتراضی سازندگان این مجموعه طی هفته گذشته، دیروز با انتشار قسمت پنجم فراموش شود، اما این طور نشد تا همچنان وضع توزیع آن نامشخص باشد.

ضمن اینکه مسئولان شبکه ویدئویی تاکنون در قبال این اعتراض، واکنشی نشان نداده اند.

اخیرا سیروس ذوالفقاری مدیرعامل موسسه «تدبیر و امید ماندگار» که جزو شرکای «دنیای هنر» پخش‌کننده سریال «سیزده شمالی» است با اشاره به اینکه افزایش قیمت مواد اولیه تولید، عرضه سریال را با تأخیر مواجه کرده به سایت «نمایش خانگی» گفته:«سریال «سیزده شمالی» به طور کامل تولید شده و پروانه نمایش هم تا پایان گرفته شده است.مشکلات پیش آمده در مسیر تهیه کاغذ جلد و تولید دی.وی.دی عامل ایجاد وقفه در عرضه این سریال شده است و انشاءالله با حل مشکلات از هفته آینده، پخش «سیزده شمالی» از سر گرفته خواهد شد و به دنبال آن نیز سریال تا پایان بدون وقفه عرضه خواهد شد».

حال باید دید این توقف هفته آینده پایان خواهد یافت یا خیر. 

یادآور می شود؛سریال ۹ قسمتی «۱۳ شمالی» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی رضا جاپلقی، مسابقه بین دو گروه از بازیگران چهره مرد و زن است که در گروه آقایان کامبیز دیرباز، محمدرضا هدایتی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی و در گروه خانم‌ها، سحر قریشی، لیلا اوتادی، سمانه پاکدل و بهاره افشاری حضور دارند. این دو گروه با داوری حمید گودرزی در جنگل‌های بهشهر و نوشهر به رقابت می‌پردازند.این دو تیم در طی ۱۰ روز با یکدیگر رقابت خواهند داشت و در هر روز یک دور از مسابقات برگزار می‌شود. تیم بازنده باید برای دور بعد، یک نفر را از بین خودشان حذف کند تا با این روند تیم‌ها به مرحله نهایی برسند.

۱۳ شمالی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید