Iranian Agriculture News Agency

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

جزییات بسته حمایتی اجتماعی دولت به زودی اعلام می‌شود

ایانا- اقتصاد: جزئیات این بسته حمایتی به زودی اعلام خواهد شد تا آحاد جامعه بتوانند تحت پوشش حمایت‌های اجتماعی قرار بگیرند.

جزییات بسته حمایتی اجتماعی دولت به زودی اعلام می‌شود

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اشاره به اینکه به زودی با مشارکت معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسته حمایتی اجتماعی تهیه می‌شود، گفت: جزئیات این بسته حمایتی به زودی اعلام خواهد شد تا آحاد جامعه بتوانند تحت پوشش حمایت‌های اجتماعی قرار بگیرند.

به گزارش ایانا، انوشیروان محسنی بندپی در جریان بازدید از کارخانه شیشه مینا، در جمع کارگران با اشاره به افزایش قیمت‌ها یادآوری کرد که اجرای این بسته به صورت جدی در حال پیگیری است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه گفت: در این وزارتخانه ستادی شکل گرفته است که بنگاه‌های دارای مشکل به شکل شناسنامه‌ای بررسی می‌شوند تا به مسیری هدایت شوند که بتوانند در کاری که سال‌ها برای آن زحمت کشیده‌اند و به آن علاقه‌مند هستند، ادامه مسیر دهند.

او با اشاره به اینکه باید در کنار برنامه‌های اشتغال که در سال 97 با اشتغال شامل فراگیر، روستایی، طرح کارورزی، کارآموزی دنبال می‌شود، شکل‌گیری اشتغال پایدار نیز دنبال شود، حمایت از بنگاه‌ها را نیازمند تامین مواد اولیه به موقع دانست و گفت: رفع موانع کسب و کار در دستور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید